تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۹۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
همه مسئولان با سرعت پیگیر مشکلات مردم هستند. یعنی کافی است یک مشکلی برای ما پیش بیاید، بعد نمی‌فهمیم از کجا و با چه سرعتی مسئول مربوطه آن چنان برای‌مان پیگیری‌اش می‌کند که گاهی حتی پروژه عبور از مشکل هم کلید می‌خورد!
تدبیر24»روزنامه ایران در ستون طنز خود نوشت: «یکی از خوبی‌هایی که روزانه ما با آن دست به گریبان هستیم (البته برای خوبی نباید از اصطلاح دست به گریبان استفاده کرد، ولی وقتی که توضیح بدهم آن خوبی چیست، متوجه می‌شوید که روش صحیح برخورد با این خوبی فقط دست به گریبان شدن است و لاغیر!) این است که همه مسئولان با سرعت پیگیر مشکلات مردم هستند. یعنی کافی است یک مشکلی برای ما پیش بیاید، بعد نمی‌فهمیم از کجا و با چه سرعتی مسئول مربوطه آن چنان برای‌مان پیگیری‌اش می‌کند که گاهی حتی پروژه عبور از مشکل هم کلید می‌خورد!

شاهد ادعایمان هم همین آقای لاریجانی خودمان که به طرز عجیبی روز به روز و با همان سرعت مذکور، خودش را بیشتر توی دل‌مان جا می‌کند. رئیس قوه مقننه گفته: «کسانی که در این مؤسسات (اعتباری) سرمایه داشتند بدانند که ما مستمرا در حال پیگیری هستیم.» به قول معروف، بلاتشبیه «کور از خدا چی می‌خواد؟ دو چشم بینا!» افراد مالباخته در این مؤسسات تقلبی هم چیزی جز پیگیری مستمر مشکلات‌شان نمی‌خواهند، به علاوه یک مقداری هم کار و تلاش! البته آقای لاریجانی خودش خبری هم داده که «راهکارهایی برای حل مشکل آنها اندیشیده‌ایم» یعنی دیگر تمام. مسئولان با آن همه گرفتاری و دغدغه، همین که وقت گذاشته‌اند و راهکار اندیشیده‌اند، دنیاها برای ما ارزش دارد. حالا چه پیگیری‌ها و راهکارهایشان به نتیجه برسد و چه نرسد، فدای سرشان، مهم نفس عمل است.

در همین راستا چند راهکار دیگر هم برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم پیشنهاد می‌شود تا برخی از مسئولان که وقت برای یافتن راه و روش حل مشکلات ندارند، با یک نگاه به این پیشنهادها، بلافاصله و با سرعت یک کاری بکنند تا ما هم با همان حالت دست به گریبانی که اول گفتیم، مدیون‌شان شویم. اول این که تلاش کنند طوری بشود که ما فراموشی بگیریم. این راه ردخور ندارد. یعنی به هر ضرب و زوری هست یک کاری بکنند ما همه چیز، از مشکلات گرفته تا وعده‌ها و قول‌ها و قرارها را فراموش کنیم. این طوری همیشه مدیون تلاش‌شان می‌شویم.

یک راه دیگر این که با تمام وجود بخواهند صبرمان زیاد شود. هر چند سخت و وقت‌گیر است ولی به هر حال این هم روشی است که می‌توانند برای افزایش تحمل ما بپیمایند.

اگر این دو راه برایشان سخت بود، دست‌کم هر از گاهی یک سخنرانی بکنند و بگویند ما به فکرتان هستیم و مستمرا در حال پیگیری و اندیشیدن به راهکارها هستیم. نمی‌دانند این حرف چه تأثیر آرامبخشی روی روح و روان‌مان می‌گذارد. همین که خبر بدهند به فکر زیرساخت ورود زنان به ورزشگاه‌ها هستیم، یا یکی از متهمان پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان با ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی از کشور خارج شده اما نمی‌دانیم بازمی‌گردد یا فرار کرده، یا خبررسانی بسته شدن جاده‌های هراز و مرودشت خودش خیلی آرام‌مان می‌کند!»

برچسب ها: تدبیر24 ، حل مشکلات
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها