تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۹۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

هیئت تجاری و سرمایه‌گذاری عمان

هیئت تجاری، اقتصادی و سرمایه‌گذاری عمان، با هدف بازدید از ظرفیت‌های تولیدی و صادراتی قشم، صبح امروز وارد این شهرستان شد.

تدبیر24»معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری قشم در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: در این بازدید یک روزی، هیئت تجاری، اقتصادی و سرمایه‌گذاری عمان از اسکله کاوه، شرکت سیمان و تعدادی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی طولا بازدید خواهند کرد.

میر هاشم خواستار ادامه داد: این هیئت به‌منظور مشارکت اقتصادی با مراکز تولیدی و خرید و همچنین توسعه تبادلات توریستی به قشم آمده است.

وی بیان کرد: این هیئت در دو روز گذشته، نشست‌های مشترکی با بندرعباس و جاسک داشته و به دلیل موقعیت جغرافیایی و مجاورت مرزی و همچنین فرهنگی، امروز مهمان قشم است.

خواستار وجود منطقه آزاد در قشم را فرصتی مغتنم در راستای توسعه سرمایه‌گذاری دانست و عنوان کرد: عمان علاقه‌مند به تولیدات مصالح ساختمانی، در و پنجره سازی، تولیدات لبنی و همچنین بسته‌بندی و آبزیان قشم است.

وی اضافه کرد: در پایان این بازدیدها، نشست مشترکی با مسئولین منطقه آزاد قشم، مدیران شهرستان و هیئت تجاری، اقتصادی و سرمایه‌گذاری عمان در قشم برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: