تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۹۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
سرمربی رم بعد از پیروزی برابر فیورنتینا به ستایش از شاگردانش پرداخت و تاکید کرد که تیم او در حال رقم زدن کارهای بزرگ است.
تدبیر24»رم به نتایج درخشان خود با دی فرانچسکو ادامه می‌دهد و این بار توانست در هفته دوازدهم رقابت‌های سری A برابر فیورنتینا با نتیجه‌ چهار بر دو به پیروزی برسد.

دی فرانچسکو، سرمربی  رم بعد از بازی، گفت‌: می‌ترسیدم که پیروزی برابر چلسی موجب غرور بازیکنان شود و ما را در این دیدار به دردسر اندازد اما خوشبختانه بازیکنان هم مانند خود من فکر می‌کنند. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. رم در حال‌ رقم زدن کارهای بزرگ است.

او ادامه‌ داد: بازی خوبی بود. فیورنتینا نشان داد که تیمی بسیار با کیفیت و قدرتمند است. آن‌ها می‌توانند برای هر تیمی دردسرساز ظاهر شوند. باید به ستایش از پیولی پرداخت. او تیم خوبی راهی رقابت‌های سری A کرده است. ما بهتر از حریف بازی کردیم و در نهایت هم با شایستگی سه امتیاز را به دست آوردیم.

رم با این پیروزی که به دست آورد ۲۷ امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت. البته این تیم یک بازی عقب افتاده دارد که در صورت پیروزی در آن ۳۰ امتیازی خواهد شد و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود می‌کند.

برچسب ها: تدبیر24 ، رم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها