تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۹۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

کانونی از وحدت

نماینده مردم شیراز گفت: پیاده‌روی اربعین کانونی از وحدت و اتحاد را در بین اقشار مختلف ایجاد کردهخ است. همه افردای که در این رویداد بزرگ فرهنگی شرکت می‌کنند همگی با هر ملیت و نگرش و جنسیتی یک هدف را دنبال می‌کنند که این خود یک رویداد بی‌نظیر است.

تدبیر24»علی اکبری در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: خوشبختانه پیاده‌روی اربعین هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود و می‌توان گفت که به یک مسئله فرهنگی نهادینه تبدیل شده است. این رویداد بزرگ هم از لحاظ فرهنگی و هم از منظر جهانی بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه تصریح کرد: این رویداد بزرگ فرهنگی پیام‌های گسترده‌ای را دربر دارد، اما از نظر من پیام‌های روز عاشورا و آموزه‌های ابا عبدالله حسین (ع) بهترین مواردی است که هر ساله با برگزاری این رویداد زنده می‌شود و این پیام را به اقصی نقاط دنیا انتقال می‌دهد.

وی افزود: درس آزادگی که امام حسین(ع) در روز عاشورا به همه مردم دادند از مهم‌ترین پیام‌های عاشورا به شمار می‌رود. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد اما انسان نباید زیر بار ذلت رود. تا زمانی که ما این دستاوردهای بزرگ را داریم و می‌توانیم به آن ها تکیه زنیم هرگز زیر بار هیچگونه ظلم و جفا و تعرضی نمی‌رویم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: پیام‌هایی که امام حسین (ع) در روز عاشورا به ما دادند، یک منشور و نقشه راه است. بر ما واجب است که این پیام‌ها را به روش‌های مختلف به جهانیان منتقل کنیم و در حفظ آن‌ها هر آن‌چه که در توان داریم به کار گیریم.

وی خاطرنشان کرد: پیاده روی اربعین ارتباط فرهنگی را در بین ملیت‌های مختلف تقویت می‌کند. چرا که علاوه بر ایران از کشورهای مختلف نیز در این رویداد بزرگ شرکت می‌کنند که خود موجب ایجاد وحدت و انسجام در بین مسلمانان جهان می‌شود. نکته قابل توجه این است که هیچ چیز نمی‌تواند جای مشاهده کردن را بگیرد و زمانی که ما می‌بینیم جمعیت کثیری از اقشار مختلف در این رویداد با شکوه شرکت می‌کنند و همگی برای تحقق یک هدف هرساله در کنار هم جمع می شوند، اتفاقی کم نظیر است.

وی گفت: حضور مسئولان در این رویداد بی‌نظیر می‌تواند اثرات مثبتی را در جامعه بر جای گذارد البته به شرطی که در انجام وظایف و رسیدگی به امور مردم لطمه وارد نشود؛ چراکه امور مردم در دست مسئولین امانت است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان بیان کرد: امیدواریم که در این رویداد بزرگ که هر ساله میلیون‌ها نفر از نقاط مختلف جهان در آن شرکت می‌کنند، آن چیزی که مورد توجه امام حسین (ع) بوده است مورد توجه قرار گیرد. وظیفه همه ما این است که پیام‌های عاشورا را چه از لحاظ مادی و چه از نظر معنوی در سطح جهان منعکس و این امانت را حفظ کنیم.

برچسب ها: تدبیر24 وحدت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: