تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۹۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰

مصرف فراوان سس مایونز

کارشناس نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی شبکه بهداشت - درمان شهرستان البرز گفت: با توجه به این‌که سس مایونز محصولی بر پایه روغن‌های نباتی و حداقل 60 درصد وزنی آن از روغن تشکیل‌ شده است، بنابراین مصرف بی‌رویه این محصول، سبب بروز مشکلاتی خواهد شد.
تدبیر24»«سمیرا داوودی معمار»، کارشناس نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی شبکه «بهداشت - درمان» شهرستان البرز اظهار کرد: مصرف زیاد سس مایونز موجب تجمع چربی در بدن، چاقی و آسیب به پوست صورت می‌شود.

وی افزود: هم‌چنین وجود اسیدهای چرب اشباع بالا در سس مایونز سبب گرفتگی رگ‌ها و عروق می‌شود

کارشناس نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی شبکه بهداشت - درمان شهرستان البرز خاطرنشان کرد: سس مایونز در گروه سس‌های سرد طبقه‌بندی می‌شود که فرآیند حرارتی بر روی آن انجام نمی‌شود، بنابراین برای نگهداری محصول و افزایش مدت‌زمان مصرف از نگه‌دارنده‌های «بنزوات سدیم» و «سوربات پتاسیم» استفاده می‌شود.
برچسب ها: تدبیر24 سس مایونز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: