تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۹۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

تحفه امریکایی برای اعراب حاشیه

شرکت خودروسازی جی‌ام‌سی، سازنده اتومبیل‌های دسته سنگین‌ که زیر مجموعه جنرال موتورز امریکا قرار دارد به مناسبت 40 سالگی پروژه روباه صحرا در نمایشگاه خودروی دوبی از طرح جدید خود پرده برداشته است.
تدبیر24»شرکت خودروسازی جی‌ام‌سی، سازنده اتومبیل‌های دسته سنگین‌ که زیر مجموعه جنرال موتورز امریکا قرار دارد به مناسبت 40 سالگی مدل معروف روباه صحرا که در سال 1977 بر روی شاسی بلیزر عرضه شده بود، در نمایشگاه خودروی امسال دوبی از طرح جدید خود برای جذب هر چه بیشتر دلارهای نفتی اعراب حاشیه خلیج فارس پرده برداشته است.

این خودروساز پیکاپ سیرا 1500 را با آرایش ویژه روباه صحرا که از طیف وسیع تجهیزات ویژه رانندگی آفرود بهره می‌برد به همراه طراحی فانتزی نوار کشی بدنه عرضه کرده است و بعید نیست که در آینده شاهد قرار گرفتن تیربار مسلسل گروه‌های تروریستی روی این خودروها باشیم!


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: