تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۹۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

انتقام هولناک پس از اعدام برادر

مرد جنایتکار درانتقامی کور، پدر و مادر زن برادرش را پس ازاعدام او به گلوله بست وگریخت.
تدبیر24»ساعت 8 شب 29 آبان ساکنان محله‌ای در شهرستان «کوار» استان فارس، درتماس با پلیس 110از تیراندازی در یکی از خانه‌های محل خبر دادند.دقایقی بعد و با حضور مأموران در محل مشخص شد مرد مسلحی پس از ورود به خانه زن و مرد میانسالی، هر دو را به رگبار گلوله بسته و گریخته است.

با گزارش دو جنایت به بازپرس کشیک و همزمان با حضورتیم جنایی، تحقیقات تخصصی برای کشف راز جنایت آغاز شد. تا اینکه کارآگاهان ردپای برادر شوهر دختر قربانیان ماجرا را در این جنایت به دست آوردند.

تحقیقات مقدماتی نشان داد دختر این خانواده مدتی قبل توسط شوهرش به قتل رسیده و با وجودی که خانواده قاتل اصرار زیادی برای بخشش فرزندشان داشتند، پدرومادرمقتول حاضر به گذشت از خون دخترشان نشده و دامادشان را بالای دار کشاندند.

بنابراین برادر داماد جنایتکار در تصمیمی انتقامجویانه، اسلحه به دست وارد خانه مورد نظرشده و زن ومرد میانسال را به رگبارگلوله بسته بود.

سرهنگ کاووس محمدی، معاون اجتماعی فرماندهی استان فارس گفت: به‌دنبال اعلام این جنایت تکان دهنده، تیم‌های جنایی پلیس آگاهی، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری جنایتکارفراری را آغازکرده‌اند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: