تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۹۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
یک عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس گفت: شورای شهر وظیفه ذاتیش بحث مبلمان شهری و شهرسازی است، همچنین مسئول فرهنگی و اجتماعی نیز به شمار می‌رود. ساخت‌وساز شهر و خدمات شهری به شهروندان نیز در حیطه وظایف شورای شهر است.

تدبیر24»سید حمید رضا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: در حال حاضر بحث ارزیابی عملکرد شورای شهر زود است؛ چراکه تازه شروع به کار کرده است اما مواردی هم قابل ذکر است. در بحث ساخت و ساز شهری بعضی از کارها متوقف شده است که من علت آن را نمی‌دانم.

وی در ادامه گفت: انتقال از شورای قبل به شورا کنونی و همچنین تغییر شهردار بر روی پروژه‌های عمرانی و توسعه شهری تاثیر گذاشته است. ما تا کنون اقدام خاصی از شورای جدید ندیدیم به جز انتخاب شهردار که امری طبیعی بوده و در ابتدا باید این اقدام صورت می‌گرفت.

وی خاطر نشان کرد: شورای شهر باید در حوزه مسائل فرهنگی بیشتر ورود پیدا کند بعلاوه شورای شهر باید در بحث نظارت بر عملکرد شهرداری نیز دقت بیشتری داشته باشد.

برچسب ها: تدبیر24 ، شورای شهر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها