تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۹۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
رده‌بندی فیفا معیار اصلی گروه‌بندی جام جهانی شد و همین مساله باعث شد تیم ملی فوتبال ایران در یکی از سخت‌ترین گروه‌های ممکن قرار گیرد.
تدبیر24»تیم ملی ایران در جام جهانی در گروه مرگ برابر اسپانیا، پرتغال و مراکش قرار گرفت. در این دوره رده‌بندی فیفا تنها معیار قرعه‌کشی جام جهانی بود و همین باعث شد اسپانیا و انگلیس در سید دو و در کنار تیم ملی پرو جای بگیرند و لهستان یکی از تیم‌های سرگروه جام جهانی شد.

همه این اتفاقات باعث شد فوتبال ایران بیشترین ضربه را از رده‌بندی فیفا بخورد و با سخت‌ترین تیم سید دو یعنی اسپانیا در کنار یکی از سخت‌ترین تیم‌های سید یک یعنی پرتغال، قهرمان اروپا در کنار مراکش قرار بگیرد. شاید اگر معیار فیفا تنها رده‌بندی فیفا نبود، قرعه ملایم‌تری برای ایران رقم می‌خورد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها