تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۹۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
وقتی سوت پایان بازی ایران و ازبکستان به صدا در آمد زمین به اندازه وزن 80 میلیون نفر سبک شد! ایرانی‌ها خوشحال از دومین صعود به جام جهانی بودند و بی دردسر ترین و راحت‌ترین مقدماتی را جشن گرفتند. حالا باید منتظر می‌ماندیم تا بقیه تیم‌های حاضر در روسیه مشخص شوند و برای گروه بندی مسابقات لحظه شماری می‌کردیم.

تدبیر24»شب گذشته بالاخره پس از ماه‌ها، قرعه کشی گروه‌های تیم‌های راه یافته به جام جهانی 2018 روسیه انجام گرفت.خیلی‌ها امید داشتند که در گروه آسانی قرار بگیریم و خیلی‌ها می‌گفتند نه! حتماً گروهی داشته باشیم که چند تیم قدرتمند در آن حاضر باشند تا خودمان را نشان دهیم! اما حتماً هیچ کس توقع نداشت که کشورمان در سخت‌ترین گروه جام جهانی قرار بگیرد.

طراحى جالب گوى هاى قرعه كشى جام جهانی 2018 + عکس

وقتی کافو آخرین برزیلی که جام جهانی را بالای سر برده، نام کشورمان را از گلدان خارج کرد آب سردی بر پیکر همه فوتبال دوستان ایرانی ریخت! انگار دنیا روی سرشان خراب شده و دیگر جام جهانی برایمان به پایان رسیده باشد. هم‌گروهی با پرتغال و اسپانیا و مراکش آن چیزی نبود که می‌خواستیم اما انقدر ها هم نباید نا امید باشیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها