تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۹۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
همایش بزرگ جوانان اعتدال هم زمان در ۳۰ استان کشور
دبیر برگزاری همایش بزرگ سراسری جوانان حزب اعتدال و توسعه ، هدف از برگزاری این گردهمایی را هم اندیشی بزرگان و مسئولان حزب با جوانان در جهت حرکت در مسیر توسعه کشور با بهره گیری از مشی اعتدال عنوان کرد.
تدبیر24»احمدرضا داداندیش گفت: مرور تاريخچه تشكيل و اهداف عالى حزب ، عملكرد سازمان جوانان و دانشجويان در حوزه هاى فرهنگى اجتماعى ، آموزشى و سياسى و تقدير از نقش آفرينى جوانان در انتخابات از محور هاى اصلى اين همايش است. 
این عضو شورای مرکزی سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه در ادامه عنوان کرد: با توجه به حضور جوانان درعرصه هاى سياسى و اجتماعى كشور و لزوم همبستگى ملى و انسجام جوانان حزب پس از پیروزی در دوازدهمين انتخابات رياست جمهورى، با برگزارى همايش درون حزبى می توان شاهد ابعاد گسترده اى از ظهور و بروز جوانان معتدل در كشور بود. 
او افزود: با عنايت به مقارن شدن روز دانشجو با هفته وحدت سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه همزمان با این ایام همایش سراسری جوانان اعتدال و توسعه را در کل کشور در تاريخ ٢٣ آذر ماه به طور هماهنگ برگزار مى كند.

اين همايش بزرگ با عنوان مسووليت پذيرى و نقش آفرينى جوانان به صورت همزمان در كل كشور و با استفاده از ويديو كنفرانس و ارتباط مستقيم ٣٠ استان با مركزيت تهران برگزار مى شود.

با برنامه ریزی هاى انجام شده در سازمان جوانان و دانشجويان و همكارى كانون استادان و دانشگاهيان حزب ، اين همايش بزرگترين گردهمايى جوانان اعتدال و توسعه و در بين احزاب كل كشور خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها