تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۹۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

کارخانه خمیرمایه دورود

کارخانه خمیرمایه دورود سال‌هاست که تعطیل شده و پیگیری‌ها برای فعالیت مجدد این کارخانه نیز راه به جایی نبرده است.
تدبیر24»این کارخانه که روزگاری یکی از فعال‌ترین صنعت‌های شهرستان دورود بود، حدود یک دهه در خاموشی به سر می‌برد و صدایی از فعالیت آن شنیده نمی‌شود. این کارخانه با بهره گیری از تکنولوژی و ماشین ‎آلات کشور اتریش سال 81 شروع به تولید کرد اما دیری نپایید که به ایستگاه تعطیلی رسید و سال 87 تعطیل شد.

تولیدات این کارخانه در زمان فعالیت از کیفیت خوبی برخوردار بود اما به همین سادگی با عرصه تولید وداع کرد. کارخانه خمیرمایه دورود درحالی هنوز احیا نشده که همواره جزو اولویت‌های مسئولان بوده و وعده‌های زیادی برای فعالیت مجدد آن شنیده و داده شده اما هنوز هم شرایط مثل سابق است و معلوم نیست کی دوباره چرخ این کارخانه خواهد چرخید.

مجید کیان‌پور، نماینده مردم دورود و ازنا درباره آخرین وضعیت این کارخانه به ایسنا گفت: اتفاق جدیدی نیفتاده است و متأسفانه مدیران بانک سپه(مالک کارخانه) زیر قیمت موردنظرشان حاضر به واگذاری نیستند. سرمایه‌گذاران هم حاضر نیستند که با قیمت بانک سپه این کارخانه را در اختیار بگیرند.

کیان‌پور افزود: با شرایطی که وجود دارد، کسی تمایلی به احیای مجدد این کارخانه ندارد و هر چقدر پیگیری می‌کنیم، بی‌فایده است.

این نماینده مجلس تأکید کرد: برای فعالیت مجدد این کارخانه باید طرفین(مالک و سرمایه‌گذار) همت بیشتری داشته باشند وگرنه امیدی به احیا در آینده نزدیک وجود ندارد.
برچسب ها: تدبیر24 کارخانه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: