تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 15
کد خبر: ۹۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰

بررسی طرح اصلاح قانون بودجه

بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان برای تشکیل کمیسیون ویژه گردشکری و میراث فرهنگی و همچنین ادامه رسیدگی به اصلاح بودجه سال ۹۶ برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه در دستور کار امروز مجلس قرار گرفته است.
تدبیر24»جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس با حضور ۲۱۷ نماینده به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

ادامه رسیدگی به طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس و ادامه بررسی طرح یک فوریتی اصلاح بند ه تبصره ۱ و الحاق یک بند به تبصره ۹ قانون بودجه سال ۹۶ و اصلاح موادی از آیین نامه داخلی مجلس در دستور کار امروز نمایندگان قرار گرفته است.

بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان برای تشکیل کمیسیون ویژه گردشگری و میراث فرهنگی و رسیدگی به لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت و همچنین بررسی ایراد شورای نگهبان در طرح الحاق یک تبصره به ماده ۳۵۳ قانون آیین دادرسی کیفری از دیگر موارد کاری امروز مجلس است.

همچنین نمایندگان امروز به بررسی لایحه اصلاح بند ۲ ماده واحده قانون تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی‌ها در بنادر و طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی و همچنین طرح الحاق موادی از آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی می پردازند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: