تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۹۷۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
با تکرار کشف موجودات عجیب و غریب در گوشه کنار دنیا این روزها انتشار خبر و تصویر یک موجود عجیب و ناشناخته ماجرای غیرعادی نیست ؛ در تازه ترین مورد یکی از کاربران شبکه های اجتماعی تصویر موجودی مرموز که در سواحل روسیه دیده شده است را منتشر کرد .
تدبیر24»اهالی شبه جزیره چوکچی در روسیه با موجودی عجیب در ساحل مواجه شدند. این موجود کرم مانند سری حبابی شکل با قطر 20 سانتی متر دارد، به گفته مردم این شبه جزیره تاکنون پیش آمده که پس از وقوع طوفان های وحشتناک مارهای عظیم الجثه دریایی از ساحل سردر آورده اند اما رویت چنین چیزی تا به حال بی سابقه بوده است. نشریه «روسیسکی دیالوگ» درباره این موجود عجیب الخلقه نوشت:
 
جانور مرموزی که در چوکچی نمایان شده هرچه که هست میهمانی ایالات متحده بوده و در دل ساکنان این شبه جزیره وحشت انداخته است. عده ای از محققان بر این باورند که این موجود شاید یک گیاه دریایی است که گاها رشد آن به سه یا چهار برابر اندازه انسان می رسد،آنها همچنین درباره محل رویش آن به جزیره اونالاشکا در کالیفرنیا اشاره کردند.
 
موجودی ناشناخته و عجیب در سواحل روسیه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها