تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۹۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰

عراق استقرار حشد شعبی

رسانه جنگ عراق اخبار منتشر شده درباره استقرار نیروهای حشد شعبی در غربی‌ترین نقطه استان الانبار در مرز با سوریه را تکذیب و تأکید کرد که هیچ گونه حمله‌ای از سوریه به عراق نشده است.
تدبیر24»رسانه جنگ عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: فرماندهی عملیات مشترک توضیح داده که مرزهای عراق و سوریه تحت کنترل نیروهای گارد مرزی و ارتش عراق هستند و هیچ گونه‌ حمله‌ای از داخل سوریه به مرزهای عراق انجام نگرفته است.

در این بیانیه آمده است: مرزها در شمال رود فرات در سوریه تحت سیطره داعش هستند و هرازگاهی در معرض حملات قرار می‌گیرند و این نیروها با جدیت پاسخ این حملات را می‌دهند.

قاسم مصلح، فرمانده حشد شعبی عراق در محور غرب الانبار روز جمعه اعلام کرده بود که حشد شعبی در مرز با سوریه مستقر شده‌اند تا از این مرزها در برابر حملاتی که از جانب سوریه انجام می‌گیرد، محافظت کنند.

برچسب ها: تدبیر24 حشد شعبی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: