تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۹۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر هماهنگی مجلس و دولت برای حل مشکلات جامعه، در عین حال خواستار هوشیاری مردم در قبال سرنخ‌های خارجی تجمع‌های اخیر شد.

تدبیر24»اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعتراضات چند روز اخیر مردم اظهار کرد: طبیعی است که یکسری از مردم خواسته‌هایی داشته باشند که موجب اعتراض شود و این جای نگرانی ندارد، اما خطراتی که این حرکت‌ها را تهدید می‌کند و می‌تواند منجر به آسیب زدن به خواسته‌های واقعی و تشکیلات نظام شود افرادی هستند که سرنخ‌های خارج از دایره نظام دارند و دستورات‌شان از داخل نیست. در چنین شرایطی ممکن است عده‌ای دچار ساختارشکنی شوند و حرکت‌هایی انجام دهند که قابل کنترل و قابل جبران نباشد.

وی افزود: مردم هوشیار باشند و پشت سر جریانات سیاسی معاند حرکت نکنند تا مشکلی برای کشور و جامعه ایجاد نشود. شاید بازماندگانی از فتنه باز هم ظهور و بروز کرده‌اند و می‌خواهند از مشکلات معیشتی که گریبان‌گیر مردم شده استفاده کنند تا فتنه‌ای دیگر بکارند. هم مردم و هم سیستم‌های امنیتی و اطلاعاتی باید هوشیار باشند و جریانات سیاسی و تحلیل‌های پشت پرده به مردم اعلام شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مسئولین مجلس و دولت برای حل مشکلات مردم منسجم و هماهنگ هستند، گفت: شایعاتی در مورد افزایش قیمت و گرانی‌ها شیوع پیدا کرده که اغلب غیرواقعی است و در واقع طبل دشمن است برای اینکه صدایی بلند کنند و افکار پلید خود را پیاده‌سازی کنند.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: ‌طبیعتا ما نگران خواسته‌ها و مطالبات مردم نیستیم بلکه باید این مطالبات را بشنویم اما نگران تداخل این خواست‌ها و جریانات سیاسی پشت پرده هستیم که آسیب را متوجه مردم می‌کند.

وی با بیان اینکه تجمعات اخیر حالت طبیعی ندارد، گفت: به نظر می‌رسد عده‌ای می‌خواهند حماسه ۹ دی را تحت‌الشعاع قرار دهند و فتنه جدیدی به راه بیندازند اما مردم هوشیار هستند.

این عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه نمایندگان با تمام ظرفیت در راستای حل مشکلات جامعه و کاهش فشار اقتصادی بر مردم حرکت می‌کنند، بیان کرد: البته خود مجلس هم مورد هجمه جریانات برانداز نظام قرار گرفته و در مورد اخیر شاهد طرح شایعاتی مثل افزایش ۷۰ درصدی حقوق نمایندگان بودیم که سطوح مختلف نظام را تخریب می‌کند. در واقع به نظر می‌رسد طراحی‌های مختلفی برای سست کردن پایه‌های نظام انجام شده که این امر هوشیاری و هوشمندی مردم را می‌طلبد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها