تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۹۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

اجرای رتبه‌بندی معلمان از مهر سال 97

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تامین 3 هزار میلیارد تومان بودجه‌ برای اجرای رتبه‌بندی معلمان از مهر سال 97 خبر داد.
تدبیر24»محمد بیرانوندی در برنامه تلویزیونی پرسشگر شبکه آموزش، اظهار کرد: مجلس به معلمان برای اجرای رتبه‌بندی قول داده است، بنابراین تلاش می‌کنیم تا 3 هزار میلیارد تومان بودجه‌ای که برای اجرای رتبه‌بندی معلمان نیاز است در مجلس تأمین کنیم و پیش‌بینی ما این است که از مهر ماه سال 97 بتوانیم این طرح را اجرا کنیم.
 
بیرانوندی با بیان اینکه 96 درصد بودجه تعیین شده صرف امور پرسنلی می‌شود ادامه داد: مبلغ پرداخت 3500 میلیارد تومان پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش مربوط به مبلغ صندوق توسعه ملی است که برداشت از آن نیازمند مراحلی است.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: الزاماً همه تحول بنیادین در آموزش و پرورش نیازمند اعتبار نیست بلکه به تغییر نگرش نیاز دارد اما به طور کلی کاری بدون اعتبار پیش نمی‌رود. 
 
وی ادامه داد: با استانی شدن بودجه آموزش و پرورش کاملاً مخالف هستم زیرا بودجه‌ای که 96 درصد آن صرف امور پرسنلی می‌شود اگر به استان‌ها برود استانداران قدرت مانوری در آن دارند و ممکن است حتی در چند درصد این اعتبارات تصرف شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: