تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۹۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳

باند سارقان خودرو خزانه تهران منهدم شد

رئیس کلانتری 160 خزانه با اشاره به انهدام باند سارقان خودرو در خرانه تهران، گفت: در این رابطه سه متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو پراید در مخفیگاهشان کشف شد.
تدبیر24»سرهنگ چنگیز ایدون  رئیس کلانتری ۱۶۰ خزانه اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان و نیز اطلاع از اینکه چند نفر با همکاری یکدیگر ضمن تشکیل باندی اقدام به سرقت خودروهای سواری از محله خزانه می کنند، دستگیری سارقان و شناسایی آنان در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.
وی بیان کرد: تحقیات فنی پلیسی آغاز و در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که ۳ نفر با همدستی به صورت باندی عمل کرده و خودروهای سواری را پس از سرقت به مخفیگاهشان در همین حوالی منتقل می کنند و متعاقب آن مخفیگاهشان شناسایی گشت.
این مقام مسئول با بیان اینکه ماموران در چندین مرحله مراقبت های ویژه ای را از مخفیگاهشان و تردد آنان انجام دادند، ادامه داد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاهشان اخذ شد.
سرهنگ ایدون، با اشاره به اعزام تیم عملیات کلانتری به مخفیگاه سارقان، اظهار کرد: ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر سه سارق را در مخفیگاهشان دستگیر و دو خودروی پراید مسروقه کشف کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به انتقال متهمان به همراه خودروهای مسروقه به کلانتری عنوان داشت: متهمان در بازجویی صورت گرفته به بزه انتسابی اعتراف و به دوفقره سرقت دیگر نیز اقرار کردند و بدین ترتیب پرونده متشکله، وارد مرحله بعدی شد.
وی همچنین در پایان خاطر نشان کرد: با شناسایی مالباختگان دو دستگاه خودروی سواری و اخذ اظهارات آن، بزهکاری متهمان محرز و سارقان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و پس برای تحقیقات دقیق تر تحویل پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: