تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۹۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
فدراسیون تنیس بعد از گذشت هفت سال هنوز هم دو بازیکن قدیمی خود را به تیم ملی دعوت می کند و مشخص نیست چرا تاکنون بازیکن دیگری ساخته نشده که جای آنها را بگیرد؟ تیم ملی تنیس ایران از بهمن باید تلاش خود را برای ماندگار شدن در گروه دو دیویس کاپ آغاز کند. ایران دو بازی مهم پیش رو دارد و در صورت باخت در هر دو بازی داستان تکراری سقوط به گروه سه آسیا رقم می خورد. اما مهمترین مسئله تکیه دوباره فدراسیون به دو بازیکن قدیمی خود است.

تدبیر24»در این هفت سال که مجید شایسته ریاست فدراسوین تنیس را بر عهده داشته، فدراسیون موفق نشده بازیکنانی که جایگزین دو چهره نام آشنا و همیشگی تنیس ایران یعنی اشکان شکوفی و انوشا شاهقلی شوند را بسازد و اگر ساخته چرا از آنها استفاده نمی شود؟

مجید شایسته در سال 92 گفتگویی با  ایسنا داشت و در یکی از مهم ترین صحبت هایش عنوان کرد:" ایده‌آل من در تنیس این است در زیر گروه جهانی قرار بگیریم و بازیکنی در رنکینگ زیر 100 داشته باشیم که این اتفاق ویژه‌ای نمی‌تواند، باشد. در مورد پشتوانه‌سازی نیز پایه‌کار را درست گذاشته‌ایم و تا دو سه سال آینده بازیکنان جوان و نوجوان جای بازیکنان فعلی را می‌گیرند زیرا آنها با انگیزه کار می‌کنند." سالها از این مصاحبه می گذرد اما شایسته نتوانسته ایده ال های خود را در تنیس پیاده کند.

اکنون هم اردوی تیم ملی برای مسابقات دیویس کاپ 2018  آغاز شده و نفراتی چون انوشا شاهقلی، اشکان شکوفی، محسن حسین زاده و امیر حسین بادی دعوت شده اند و شاهین خالدان نیز تا هفته های آینده به ترکیب تیم ملی ملحق می شود . در این میان باز هم می بینیم  فدراسیون مجبور شده از چهره های قدیمی تنیس خود یعنی اشکان شکوفی و انوشا شاهقلی استفاده کند. یعنی تنیس ایران در این چند سال موفق نشده بازیکنانی را آماده و جایگزین بازیکنان 36 ساله خود کند. فدراسیون تنیس ایران هر چند اقداماتی را در رده های پایه آغاز کرده اما اینکه بعد از 7 سال هنوز انوشا شاهقلی و اشکان شکوفی دعوت می‌شوند شاید به این معنی است که فدراسیون در بازیکن سازی برای تیم ملی بزرگسالان ناکام بوده است.

-در ادامه نگاهی به ترکیب تیم ملی  و نتیجه به دست آمده در مسابقات دیویس کاپ 7سال اخیر می اندازیم:

*سال 2011 (سقوط به گروه سه):  انوشا شاهقلی، شاهین خالدان، محسن حسین زاده  ، امید سوری، روزبه کامران، اشکان شکوفی، اکبر طاهری

*سال 2012 (مقام چهارم گروه سه):  شاهین خالدان، محسن حسین زاده، کیارش سوری و مرتضی معظم

*سال 2013 (مقام پنجم گروه سه): شاهین خالدان، انوشا شاهقلی، فرشاد طلاور، اشکان شکوفی

*سال2014 (صعود به گروه دو): انوشا شاهقلی، حمیدرضا نداف، شاهین خالدان و امید سوری

*سال2015( سقوط به گروه سه): انوشا شاهقلی، شاهین خالدان، محسن حسین زاده و امیر والا معدنچی، امید سوری

*سال 2016 ( صعود به گروه دو): انوشا شاهقلی، شاهین خالدان، محسن حسین زاده و محمد کارگران (کارگران بازیکن زیر 20ساله ای بود که تنها در بازیهای دوبل مرحله گروهی بازی کرد .)

*سال 2017( ماندگار درگروه دو): انوشا شاهقلی، شاهین خالدان، حمیدرضا نداف ، البرز اخوان، امیر والا معدنچی و اشکان شکوفی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها