تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۹۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
ملی‌پوش تکواندوی ایران گفت: فعلا تصمیمی برای خداحافظی کردن از تکواندو نگرفته‌ام و مصدومیتی هم ندارم.

تدبیر24»بهنام اسبقی در گفت و گو با ایسنا، درمورد صحبت‌های اخیر مبنی بر خداحافظی کردن از دنیای قهرمانی، گفت: صحبت‌هایی در این مورد بود اما تصمیم قطعی برای خداحافظی نگرفته بودم و نگرفته‌ام. فعلا دست نگه داشته‌ام تا شاید در مسابقات آینده به روی شیاپ‌چانگ بروم اما فعلا چیزی مشخص نیست.

او ادامه داد: اگر روزی تصمیم به خداحافظی بگیرم به طور کامل از تکواندو دور نمی‌شوم. قصد دارم بعد از خداحافظی به کار مربیگری ادامه دهم و در رده‌های پایه فعالیت کنم تا به تکواندوی ایران کمک کنم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون، درباره مصدومیت خود نیز گفت: خدا را شکر مصدومیت کوچکی که از ناحیه پا داشتم برطرف شده است و الآن مشکلی برای تمرین ندارم. گاها تمریناتی هم انجام می‌دهم تا به طور کلی از آمادگی بدنی دور نشوم.

بهنام اسبقی در پایان راجع به مسابقات گرنداسلم تکواندو گفت: ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها کار سختی در پیش دارند اما هیچ چیزی به دور از انتظار و دسترس نیست. فکر می‌کنم نمایندگان ما نیز بتوانند در این رقابت‌ها به مدال برسند و پرچم ایران را بار دیگر بالا ببرند.

برچسب ها: تدبیر24 ، مصدومیتم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها