تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۹۹۷۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

دستگیری سارقان پرسه زن

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل با اعتراف به 20 فقره سرقت خبر داد.
تدبیر24»سرهنگ حسنعلی فیروزخواه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در یکی از مناطق کرج، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران به سرعت تحقیقات خود را در این منطقه آغاز کرده و به فردی که در حال پرسه زدن در یکی از خیابان‌های فرعی بود مشکوک شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: متهم به محض مشاهده خودرو گشت پلیس پا به فرار گذاشت که با سرعت عمل ماموران دستگیر و به کلانتری منتقل شد.
وی ادامه داد: پس از بازرسی محل زندگی فرد دستگیر شده، یک عدد گاو صندوق با درب شکسته که داخل آن تعداد زیادی مدارک و اسناد مالکیت وجود داشت مشاهده و در بازجویی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که وی از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای منزل و گاو صندوق بوده که با همدست خود اقدام به سرقت می‌کند.
سرهنگ فیروزخواه اظهار داشت: با اعتراف متهم در یک اقدام غافلگیرانه همدست وی نیز دستگیر که در بازجویی‌های انجام شده به ۲۰ فقره سرقت از منزل با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان برای ادامه بازجویی و تکمیل پرونده به پلیس آگاهی منتقل شدند و پرونده همچنان در حال بررسی است.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان گفت: پلیس کرج با هوشیاری کامل در تمام ساعات شبانه روز برای خدمت به شهروندان و ارتقاء امنیت مردم تلاش می‌کند و شهروندان نیز می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
0
0
اصولا چیزی به اسم گاوصندوق با این قیمتهایی که میبینید داره عرضه میشه وجود نداره و در واقع گاوصندوقهایی که حتی طلافروشیها و بانکها دارند فقط کمدهایی سنگین هستند که نداشتن همچین کمدهای سنگینی از داشتنشون خیلی بهتره چون وقتی این کمدهای سنگین را به عنوان گاوصندوق باور میکنید، تمام اموال و اسناد با ارزشتون را میذارید داخلش و کارو برای سارقین آسون میکنید، چرا که یا درشو با یک دیلم ساده در محل باز میکنند یا اصلا خود گاوصندوق را لای پتو میپیچن و میبرن، پس یادتون باشه که مانع انجام هیچ سرقتی نمیشه شد مگر سیستمها و تجهیزاتی که در منزل و محل کار برای سرقتهای شبانه و روزانه نصب میشن ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داشته باشند ولی اشکال اینه که مردم به دلیل سکوت خبری و توصیه های نخ نمایی همچون نصب دوربین، آلارم، گاوصندوق، درب و قفلهای ضد سرقت که هیچ ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت پشتشون نیست باور نمیکنند که چقدر در معرض خطر سرقت قرار دارند.

پس یادتون باشه اگر بتونید ورود سارقین را به خونه غیر ممکن کنید دیگه مهم نیست گاوصندوق داشته باشید چون خونه خودتون میشه یک گاوصندوق بزرگ که نه تنها اموال و اسنادتون را محافظت میکنه بلکه زن و فرزندانتون را هم در مقابل سارقین به عنف در حاشیه امن قرار میده، لذا در این راستا توصیه میشه فقط سیستمها و تجهیزاتی را برای غیر ممکن کردن ورود سارقین خریداری کنید که ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داشته باشند.
نظر شما: