تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۹۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

رازگشایی از سناریوی قتل در بم

رئیس پلیس شهرستان عنبرآباد از دستگیری قاتل فراری توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.
تدبیر24»سرهنگ محمود بیدشکی، رئیس پلیس شهرستان عنبرآباد در تشریح این خبر گفت: در آذر ماه سال جاری در پی نزاع دسته جمعی در شهرستان بم فردی به قتل رسید و مجرم از صحنه جرم متواری شد.
وی افزود: پس از وقوع قتل، هویت ضارب توسط پلیس آگاهی شهرستان بم شناسایی و مشخص شد که قاتل به سمت شهرستان های جنوبی استان متواری شده است.
بیدشکی ادامه داد: با توجه به احتمال حضور متهم در شهرستان عنبرآباد، گروه ویژه ای از ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با هماهنگی قضایی،تلاش خود را برای شناسایی و دستگیری مجرم در دستور کار قرار دادند.
رئیس پلیس شهرستان عنبرآباد افزود: ماموران پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و قاتل فراری را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از گذشت حدود یک ماه از وقوع قتل دستگیر و برای بررسی بیشتر و تکمیل پرونده به پلیس امنیت عمومی شهرستان منتقل کردند.
رئیس پلیس شهرستان عنبرآباد ضمن بیان اینکه متهم در بازجویی های تخصصی ماموران به بزه ارتکابی خود اعتراف نمود افزود: پلیس به عنوان خدمتگزار مردم با هوشیاری وچشمان تیز بین خود نمی گذارد هیچ مجرمی از چنگال عدالت محور قانون فرار کند.
برچسب ها: تدبیر24 رازگشایی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: