تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۹۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

سرقت از بانک سپه

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری یک سارق بانک بلافاصله بعد از سرقت و کشف ده میلیون ریال وجه نقد مسروقه خبر داد.
تدبیر24»سردار احمدعلی گودرزی گفت: سحرگاه روز گذشته در پی به صدا درآمدن آژیربانک یکی از شعب بانک سپه شهرستان مرودشت، بلافاصله ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی در محل بانک حاضر شدند.
وی افزود: با حضور به موقع ماموران، یک نفر سارق که پس از سرقت از بانک در حال متواری شدن بود پس از تعقیب و گریز در مدت کوتاهی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه سارق با تخریب یکی از پنجره‌های بانک اقدام به سرقت کرده بود، خاطر نشان کرد: دربازرسی بدنی از متهم تجهیزات تخریب و مبلغ ۱۰ میلیون ریال وجه نقد که از بانک مربوطه سرقت کرده بود کشف شد.
این مقام انتظامی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
سردار گودرزی در پایان تصریح کرد: رفع نواقص سیستم‌های حفاظتی بانک‌ها ضروری است و مسئولین بانک‌ها باید به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند.
برچسب ها: تدبیر24 بانک سپه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: