بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۱۱۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

بهترین عبادت در شب قدر اراده و تصمیم است

عضو هیأت علمی جامعه المصطفی با اشاره به اینکه هر فردی در شب قدر می تواند بهترین زندگی را برای خود رقم بزند گفت: هر فرد با تفکر و مقایسه زندگی خود در حال و گذشته می تواند بهترین مسیر را برای زندگی آینده اش انتخاب کند.
تدبیر24»آیت الله محسن غرویان (عضو هیئت علمی و استاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی) در گفت و گو با پایگاه خبری «خط اعتدال» با بیان بهترین عبادت در شب قدرگفت: بهترین عبادت در شب قدر اراده و تصمیم است و مهمترین عبادت و بندگی خدا در شب قدر این است که فرد بتواند برای خودش تصمیم گیری کند و یک عزم و تصمیم جدی بگیرد برای اینکه بتواند انسان خوب تری شود و نحوه زندگیش را خوبتر کند.
عضو هیأت علمی جامعه المصطفی با بیان اینکه هر فرد در شب قدر می تواند برای بهتر بودن زندگی خود تصمیم بگیرد گفت: در شب قدرهر فرد می تواند با تصمیم گرفتن و دوری از خطا و اشتباه یک زندگی سالم و خوبی را برای خودش رقم بزند.
آیت الله غرویان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نقش تفکر در شب قدر چیست؟ به« خط اعتدال» گفت: تفکر یعنی اینکه انسان باید در حال گذشته و فعلی خود تفکر کند و مقایسه ای با خودش داشته باشد تا بتواند نسبت به ایده آل بودن و آن مسیر کمال برتر در آینده ، مسیر درست را طی کند. به نظر من این بهترین تفکری است که منجر به تصمیم گیری انسان در شب قدر می شود .
برچسب ها: تدبیر24 عبادت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: