بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۱۲۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸

راهنمای خرید تری دی پنل دکوراتیو

 

 

راهنمای خرید تری دی پنل دکوراتیو

استفاده از مصالح مدرن و جدید در صنعت ساختمان سازی رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. دیوارهای پیش ساخته تری دی پنل یکی از این مصالح پرکاربرد و مدرن هستند که امروزه از آن در ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می شود. ما در این مطلب قصد داریم شما را با نکات لازم در زمان خرید تری دی پنل دکوراتیو آشنا کنیم؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

کاربردها و مزایای تری دی پنل کدامند؟

دیوارهای تری دی پنل در چند دهه اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته و استفاده های متعددی دارند. از این دیوارها به عنوان دیوار باربر در ساختمان ها، برای پوشش سقف ساختمان ها، برای تفکیک و پارتیشن بندی فضا ها و عایق بندی بخش های مختلف ساختمان استفاده می کنند. خرید تری دی پنل ها و استفاده از آن ها مزایای مختلفی دارد که از جمله مهمترین این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در هزینه ها و سرعت بخشیدن به ساخت و ساز
  • حمل و نقل و نصب آسان
  • وزن کم و انعطاف پذیری بالا
  • تنوع زیاد و سازگاری با محیط زیست
  • افزایش فضای مفید ساختمان
  • امکان تعویض و تعمیر آسان
  • عایق بندی صوتی، حرارتی و رطوبتی فضا
  • افزایش مقاومت سازه در برابر زلزله
  • افزایش عمر مفید سازه

شیوه خرید تری دی پنل چگونه است؟

همانطور که بیان شد دیوارهای تری دی پنل، امروزه جایگاه خاصی در صنعت ساخت و ساز پیدا کرده اند و استفاده های مختلفی دارند. این موارد سبب می شود تا دارای تنوع بالایی باشند و دسترسی به آن ها راحت تر شود. به منظور خرید پنل سه بعدی دیواری می توان از دو شیوه مختلف استفاده کرد که عبارتند از:

  • در شیوه اول که سنتی است افراد می توانند به صورت حضوری به یکی از شرکت های تولید کننده یا فروشگاه های عرضه کننده دیوارهای تری دی پنل مراجعه کنند و پس از بررسی کامل دیوارها اقدام به خرید کنند. این شیوه ضریب اطمینان بالایی دارد اما می تواند به زمان، انرژی و هزینه های بیشتری نیاز داشته باشد.
  • در شیوه دوم که امروزه رواج بیشتری نیز دارد، افراد می توانند به صورت آنلاین از شرکت های تولید کننده خرید کنند. این شیوه مزایای مختلفی دارد؛ زیرا فرد می تواند درباره جزئیات مختلفی مثل مشخصات محصول، شیوه خرید و پرداخت، زمان بارگیری و تحویل اطلاعات دقیق را کسب کند. این شیوه سبب صرفه جویی در هزینه ها، زمان و انرژی افراد می شود و خریدار می تواند محصولات شرکت های مختلف را باهم مقایسه کرده و بهترین خرید ممکن را تجربه کند.

در زمان خرید تری دی پنل چه نکاتی را رعایت کنیم؟

در زمان خرید تری دی پنل چه نکاتی را رعایت کنیم؟

برای خرید دیوارهای تری دی پنل دکوراتیو مثل خرید سایر مصالح ساختمانی باید به نکات و پارامترهای مختلفی توجه کنید که مهمترین آن ها عبارتند از:

  • در زمان خرید تری دی پنل ها باید به مشخصات درج شده در نقشه اجرایی توجه کرده و مطابق تاییدیه دستگاه های نظارتی اقدام به خرید کنید.
  • میزان دانسیته یونولیت استفاده شده در هسته تری دی پنل باید مطابق با آیین نامه اجرایی باشد.
  • باید به ویژگی هایی مثل مقاومت دیوار در برابر آتش، رطوبت، صوت، حرارت و حشرات توجه شود.
  • هریک از انواع دیوارهای تری دی پنل دارای شبکه های مش مختلف با قطره های متفاوتی هستند و باید با توجه به نوع پروژه به اندازه، قطر و ابعاد شبکه ها توجه شود.
  • باید به ضخامت و ابعاد دیوارها توجه شود.
  • دیوارها باید دارای استانداردهای تولید مثل استاندارد ASTME 84 باشد و با محیط زیست سازگاری داشت باشد.
  • برند و شرکت تولید کننده و کیفیت تولید از سایر نکاتی هستند که در زمان خرید تری دی پنل ها باید به آن ها توجه شود.

چه عواملی بر روی قیمت تری دی پنل دکوراتیو موثر است؟

چه عواملی بر روی قیمت تری دی پنل دکوراتیو موثر است؟

به دلیل اینکه دیوارهای تری دی پنل این روزها کاربردهای مختلفی در صنعت ساخت و ساز دارند، تنوع آن ها بسیار زیاد است. این پنل ها ویژگی ها و قابلیت های مخالفت دارد؛ در نتیجه نمی توان قیمت آن ها را به صورت دقیق و قطعی مشخص کرد.

از جمله مهمترین عواملی که می توانند در تعیین قیمت تری دی پنل ها موثر باشند، می توان به مواردی نظیر برند و شرکت سازنده، ابعاد و اندازه تری دی پنل ها، ضخامت آن ها، کیفیت ساخت پنل ها، حجم و متراژ پنل ها، چگالی یونولیت هسته، هزینه های حمل و نقل، هزینه ساخت و اجرا، نوع اسکلت ساختمان ها، تعداد طبقات، ارتفاع طبقات، نرخ ارز و قیمت مواد اولیه اشاره کرد. همه این موارد سبب می شود تا قیمت این پنل ها متغیر باشد و امکان ارائه یک مبلغ ثابت وجود نداشته باشد.

جمع بندی

ما در این مطلب نکاتی را درباره خرید تری دی پنل دکوراتیو بیان کردیم. همانطور که مطالعه کردید دیوارهای تری دی پنل از جمله کاربردی ترین و رایج ترین مصالح ساختمانی هستند که امروزه از آن ها در انواع پروژه های ساختمانی استفاده می شود. این پنل ها کاربردهای مختلفی دارند و برای خرید آن ها می توان از دو شیوه حضوری و آنلاین بهره برد. امیدواریم نکات بیان شده در این مطلب به شما در خرید تری دی پنل کمک کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: