خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

مینو خالقی» خاتمی را دوست دارم چون در ایام ریاست‌جمهوری‌اش، دانشگاه رنگ دانشگاه بود و کتاب و سینما و میتینگ و تحزب و هزار مولفه دیگر جامعه پویای سیاسی، جانی تازه یافته بود
کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

فاطمه راکعی» یک طیف تندرو از جناح راست، تصور می‌کنند که کشور فقط ملک طلق رادیکال‌ها است و مردم سهم و نقشی در آن ندارند. اما واقع آن است که کشور متعلق به همه مردم با تفکرات مختلف است.
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 02
کد خبر: ۱۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴

بارندگی، کابوس 50 مدرسه

فرماندار شهرستان کازرون فارس گفت: بر اثر بارندگی های روزهای اخیر تعداد50 واحد آموزشی این شهرستان به علت فرسودگی خسارت جدی دیده است.
به گزارش تدبیر24 الیاس محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد واحد آموزشی که آب به سقف آنان نفوذ کرده برای اسکان دانش اموزان مناسب نبوده و نیاز به تعمیر و بهسازی فوری دارد.

وی گفت : نفوذ آب از ناحیه سقف هشت واحد آموزشی به اندازه ای بود که از ترس ریزش سقف و احتمال برق گرفتگی دانش اموزان ناچار به تعطیلی این مدارس شده ایم .

محمدی با بیان اینکه این معضل به مقامات استان و استانداری فارس اعلام شده افزود: میزان اعتبار مورد نیاز برای مرمت تعدادی از این واحد ها دو میلیارد و 500میلیون ریال براورد اولیه شده است .

کازرون در 160کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: