بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۱۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶

نارضایتی جنتی از بودجه‌ وزارت ارشاد

علی جنتی تاکید کرد از بودجه وزارت ارشاد در مجلس راضی نیست.
تدبیر24: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که (دوشنبه، 21 بهمن) در مراسم معارفه‌ی رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی حاضر بود، درباره بودجه‌ی تصویب شده برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی مجلس گفت: از این بودجه راضی نیستم، اما در عین حال فکر می‌کنم چاره‌ای جز این نبوده است. زیرا با توجه به تنگناهایی که دولت دارد، سقف بودجه‌ای که دولت در نظر گرفته و به مجلس داده در خوشبینانه‌ترین حالت است. بنابراین همه دستگاه‌های دولتی خود را باید با این بودجه تطبیق بدهند، مگر اینکه گشایش غیر متقربه‌ای حاصل شود که در آن صورت ممکن است احیانا این بودجه افزایش یابد.

جنتی همچنین عنوان کرد: همین الان مجلس خودش به بودجه‌ای که دولت به مجلس داده بخشی را اضافه کرده است. من نمی‌دانم که آیا درآمد به این صورت در سال آینده حاصل می‌شود یا خیر. امیدواریم که دولت بتواند با گشایش‌هایی که حاصل خواهد شد درآمد بیشتری کسب کند و به فرهنگ هم بخش بیشتری را اختصاص بدهد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: