بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۱۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳

دستور فوری و قاطع رییس جمهوری

با دستور فوری و قاطع رییس جمهوری حقوق همه بازنشستگان و مستمری بگیران صنعت فولاد کشور تا پایان دی ماه سال جاری پرداخت شد و تسویه و عیدی آنان نیز تا پایان امروز به حساب این افراد واریز می شود.
تدبیر24:  پس از دستور فوری و قاطع حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری حقوق همه بازنشستگان و مستمری بگیران صنعت فولاد کشور تا پایان دی ماه سال جاری پرداخت شد.

منابع مالی مورد نیاز برای پرداخت مطالبات بازنشستگان و مستمری بگیران صنعت فولاد کشور با حمایت و پیگیری ویژه رییس جمهوری و از محل واگذاری مستقیم سهام و اموال صندوق بازنشستگی فولاد به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در حال انجام است.

براساس این گزارش، حقوق بهمن ماه بازنشستگان و مستمری بگیران صنعت فولاد تا 14 اسفند و حقوق اسفندماه در اوایل سال آینده پرداخت خواهد شد.

عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران صنعت فولادکشور نیز تا پایان امروز به حساب این افراد واریز خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: