بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۴۴۱۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰

هشداردرباره‌وجودسم‌در‌الکل‌های‌تقلبی

دبیر همایش سوء مصرف و اعتیاد به الکل، در مورد بروز انواع بیماری ها و مرگ و میر بر اثر سوءمصرف الکل تقلبی هشدار داد.
تدبیر24:دکتر کامبیز سلطانی نژاد در حاشیه همایش سوء مصرف و اعتیاد به الکل که صبح سه شنبه در سازمان پزشکی قانونی برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سوءمصرف الکل در جهان به یک چالش تبدیل شده است، گفت: در ایران که کشوری فرهنگی و عقیدتی است، این اقدام یک چالش است که باید در این مورد وارد شد.
 
وی گفت: متاسفانه ورود الکل و همچنین مشروبات الکلی تقلبی از مرزهای کشور دلایل بسیاری از بیماری ها و مرگ و میرها را به خود اختصاص داده است. به عنوان مثال در سال 86 در رفسنجان بر حسب استفاده از الکل تقلبی، 700 نفر مسموم و 12 نفر فوت کردند.
 
این متخصص سم شناسی ادامه داد: سوءمصرف الکل موجب بروز انواع بیماری ها اعم از گوارشی، کبد، هپاتیت و سرطان های معده، دهان و مری می شود که باید شهروندان از آن آگاه باشند.
 
سلطانی نژاد مبنی بر اینکه از دستگاه های تنفسی برای تشخیص الکل استفاده می شود، گفت: از سال 83 این دستگاه ها وارد کشور شده و قیمت آن سه تا پنج میلیون تومان است و پزشکی قانونی هم از آن استفاده می کند و حتی به پلیس راهور هم داده ایم.
 
وی همچنین اعلام کرد: در الکل های تقلبی، متانول وجود دارد که بسیار سمی است و موجب مسمومیت می شود.
منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
0
0
چه بهتر
بخورند تا زودتر برن به درک
نظر شما: