بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۴۴۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

وضعیت جاده ها در آخر هفته

پلیس راهنمایی و رانندگی با توجه به افزایش سفرهای بین شهری و تراکم ترافیک در روزهای ۱۷ تا ۱۹ دی‌ماه مقررات ویژه‌ای را در محورهای مواصلاتی کشور به مرحله اجرا گذاشته است.
تدبیر24: پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با توجه به ایام پایانی هفته به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان در سفرهای بین شهری مقررات ویژه‌ای را در محورهای مواصلاتی کشور به شرح ذیل اجرا خواهد کرد.
 
۱- تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۱۷ دی ماه الی ساعت ۲۴ جمعه ۱۹ دی ماه از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.
 
۲- تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس ممنوع است.
 
۳- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه ۱۹ دی از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ همان روز و ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (دزدبن) به صورت یکطرفه خواهد بود.
 
۴ - تردد تمام تریلرها در محور هزار ممنوع است.
 
۵- تردد تمام کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۷،۱۸ و ۱۹ دی ماه از محور هراز ممنوع است.
 
۶- تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ جمعه ۱۹ دی از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: