خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

مینو خالقی» خاتمی را دوست دارم چون در ایام ریاست‌جمهوری‌اش، دانشگاه رنگ دانشگاه بود و کتاب و سینما و میتینگ و تحزب و هزار مولفه دیگر جامعه پویای سیاسی، جانی تازه یافته بود
کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

فاطمه راکعی» یک طیف تندرو از جناح راست، تصور می‌کنند که کشور فقط ملک طلق رادیکال‌ها است و مردم سهم و نقشی در آن ندارند. اما واقع آن است که کشور متعلق به همه مردم با تفکرات مختلف است.
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 02
کد خبر: ۵۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

نجات 6 قلاده توله گرگ

رئیس اداره‌ی حفاظت محیط‌زیست شهرستان کوهدشت از نجات 6 قلاده توله گرگ خبر داد.
 تدبیر24:  مهندس «احمدی»  اظهار کرد: در پی گزارش یکی از همیاران محیط‌زیست مبنی بر وجود 6 قلاده توله گرگ در منطقه‌ی سه آسیابه بلافاصله یگان اجرایی اداره‌ی محیط‌زیست کوهدشت در محل حضور پیدا کردند.

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از گزارش واصله یگان اجرایی این اداره در محل مورد نظر حضور یافته و با بررسی‎های لازم و تحقیقات کارشناسی مشخص شد که توله‎ها از نوع گرگ وحشی بوده که به‌طور کامل سالم هستند.

احمدی ادامه داد: این توله‎ها به محل اداره‌ی محیط‌زیست شهرستان انتقال داده شدند و پس از تغذیه و بازتوانی با همکاری انجمن زیست محیطی آوای اردیبهشت شهرستان به محل اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست لرستان جهت پرورش و نگه‎داری و آزاد سازی مجدد در طبیعت در زیستگاه اصلی انتقال داده شدند.

رئیس اداره‌ی حفاظت محیط‌زیست شهرستان با تشکر از هم‌یاران محیط‌زیست خاطرنشان کرد: از مردم عزیز انتظار داریم در صورت وجود هرگونه تخلف زیست‎محیطی در شهرستان مراتب را به اداره‌ی محیط‌زیست شهرستان یا با شماره 32633286 اطلاع دهند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: