بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۵۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

اولین عامل مرگ و میر در کشور

رییس انجمن آترواسکلروز ایران گفت: بیماری‌های قلبی و عروقی اولین عامل مرگ و میر در کشورند.
 تدبیر24:  دکتر مسعود قاسمی با بیان اینکه بیماری‌های قلبی و عروقی اولین عامل مرگ و میر در کشور ما هستند، گفت: این آمار گروه‌هایی از جامعه هدف را شامل می‌شود که در سنین حساس و فعال در جامعه قرار دارند.

وی بیماری‌های قلبی - عروقی را دشمن بزرگ انسان‌ها عنوان کرد و گفت: همایش در راستای ارتقای دانش پزشکی در رشته قلب، تبادل‌ نظر متخصصان این رشته و دست‌اندرکاران صنعت دارویی و تجهیزات پزشکی برگزار شده است.

رییس انجمن آترواسکلروز ایران با اشاره به حضور حدود یکهزار متخصص قلب، پزشکان داخلی و پرستاری در این همایش یادآور شد: دو پزشک از کشور آمریکا و سوئد در بخش تخصصی این همایش سخنرانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه موضوع سخنرانی‌ها عناوین اصلی کنگره را شامل می‌شوند، گفت: موضوعات سخنرانی‌ها در طول یک سال گذشته از مسائل پیشنهادی جمع‌آ‌وری شده است.

قاسمی از برگزاری میزگرد در حاشیه این همایش سه روزه خبر داد و افزود: ارزیابی از نحوه برگزاری میزگردها نیز یکی از بخش‌های مهم این همایش است.

وی با اشاره به جایگاه دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان در درمان بیماری‌های قلبی و عروقی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم‌پزشکی استان گیلان یکی از دانشگاه‌های موفق در جذب بیماران از خارج کشور است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: