بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۵۲۰۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

افزایش آمار متکدیان زن

این مسئول خطاب به نهادهای مربوط گفت: نمی‌دانم چرا برخی از مسئولین از کناراین موضوع به راحتی عبور می‌کنند.
 تدبیر24: عضو شورای شهر زاهدان گفت: آمار متکدیان زن در زاهدان افزایش یافته است.
"زهرا جدیدالاسلامی" در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان بیان کرد: بسیار درد آور است که آمار تکدی‌گری زنان در شهر زاهدان افزایش یافته و ما به عنوان مسئول از کنار آن به راحتی عبور می‌کنیم.

عضو شورای شهر زاهدان در ادامه افزود: دستگاه‌ها و سازمان‌هایی همچون نیروی انتظامی، شهرداری بهزیستی باید مجدانه مشکل تکدی‌گری به خصوص تکدی‌گری زنان را ریشه‌کن کنند.

وی اظهار کرد: در برخی موارد مشاهده می‌شود که سن متکدیان به 18 سال هم نمی‌رسد.

جدیدالاسلامی افزود: بیشتر این افراد زندانیان رای باز هستند که برای تامین معاش گدایی می‌کنند.

این مسئول خطاب به نهادهای مربوط گفت: نمی‌دانم چرا برخی از مسئولین از کناراین موضوع به راحتی عبور می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر زاهدان تصریح کرد: هرچه سریعتر باید این افراد اسکان یابند و یا برای اشتغال آموزش‌های مهارت آموزی را فرا بگیرند.

وی افزود: تکدی‌گری خود موجبات تخلفات و جرائم اجتماعی را بیشتر می‌کند که باید در رابطه با ریشه‌کن کردن آن چاره اندیشی و برنامه‌ریزی کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
0
0
متاسفانه این زن های متکدی درسراسرکشورپراکنده شده وبه نظرمیرسددرهرشهری رییسی دارندزیرادریزد دختران خردسال زیادی ماهرانه تاکدیگیری میکننداز گرفتن چادرزنان ولباس مردان تاراه افتادن درکوچه هاوزدن درب منازل وهیچ مسولی هم جواب گوی جمع اوری انهانیست اینهاخطراتی مانندسرقت کودک ربایی وحتی قتل رادراینده ای نه چندان دوربهمراخواهدداشت که اگرالان جلوان گرفته نشود فردادیرخواهدبودمتاسفانه درجامعه منتظرمیمانیم تااتفاقی بیفتدبعدفکرچاره ای بکنیم وهرگزمسولین به فکرپیشگیری وبازدارندگی نبوده اند
نظر شما: