بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۷۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳

زد و خورد به سبک بازیکن پرسپولیس+عکس

بازی تشریفاتی پرسپولیس برابر ذوب آهن باعث شد تا الوان زاده نزدیک به 30 دقیقه فرصت حضور در بازی را پیدا کند و شاهد بازی درگیرانه از جوان پرسپولیس بودیم.
تدبیر24 »احسان علوان زاده و سامان نریمان جهان دو بازیکنی بودند که زمانی که نتیجه بازی 3 بر 2 به سود ذوب آهن بود به زمین مسابقه وارد شدند، تا به روند تهاجمی تیم کمک کنند و قدرت دوندگی مجموع تیم را بالا ببرند.

علوان زاده که در پست گوش چپ به بازی گرفته شده بود، بارها با بازیکنان تیم ذوب آهن و به خصوص محمدرضا حسینی که در پست گوش راست ذوبی ها کار می کند، همینطور که در تصاویر مشخص است درگیر شد و در یکی از این برخوردها با کارت زرد داور هم جریمه شد.

در ادامه و در دقیقه 80 بود که سامان نریمان جهان روی یک پاس عمقی زیبا و دقیق، علی علیپور را در موقعیت مناسبی قرار داد و این بازیکن هم موفق به گرفتن یک پنالتی از رشید مظاهری شد تا هیجدهمین گل طارمی از روی نقطه پنالتی رقم بخورد.

 

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: