بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۷۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

دستگیری وکیل قلابی با کلاهبرداری میلیاردی در البرز

فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان قاضی و وکیل دادگستری از طعمه های خود به صورت میلیاردی کلاهبرداری می کرد دراین استان دستگیر شد.
تدبیر24 »سردار بخشعلی کامرانی صالح روز چهارشنبه افزود: در پی دریافت یک فقره پرونده کلاهبرداری از دادسرای کرج مبنی بر اعلام شکایت از فردی که خود را وکیل و قاضی دادگستری معرفی کرده و با این عنوان از افرادی که دارای پرونده های قضائی و حقوقی بودند، کلاهبردای می کرده، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
وی اضافه کرد : در بررسی اولیه ماموران مشخص شد که مالباخته از متهم که خود را به عنوان وکیل و قاضی بازنشسته و دارای نفوذ در دادگستری معرفی کرده و می خواهد تا حکم قصاص یک نفر مجرم محکوم به اعدام را لغو کند و برای انجام این کار مبلغ 10 میلیارد ریال وجه ( سه میلیارد ریال وجه نقد و مابقی در قالب دو فقره چک ) دریافت کند که باتوجه به اینکه بعد از گذشت حدوداً سه ماه ، نامبرده کاری برای وی انجام نداد از او به مراجع قضائی اعلام شکایت کرد .
کامرانی صالح افزود : با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله ماموران وارد عمل شده و طی اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده درنهایت مخفیگاه متهم را در کرج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیرکردند.
وی خاطرنشان کرد که در بازرسی از منزل متهم تعداد زیادی اوراق خام وکالت و برگ خام دادخواست دادگستری ،تعدادی اوراق قضائی، گزارش های مردمی مربوط به افراد مختلف مبنی بر رفع مشکل آنها در ادارات ، دادسراها و دادگستری ها و تعداد زیادی برگ تایپی وکالت کشف شد .
وی افزود : متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد اما در مواجه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان در پوشش قاضی و وکیل دادگستری اعتراف کرد که با قرار وثیقه دو میلیارد ریالی روانه زندان شد .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: