بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۱

نوری‌ مالکی به تهران می‌آید

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: رئیس‌جمهور در دیدار مجمع نمایندگان استان خوزستان با تأکید بر اجرای قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر از سفر نخست‌وزیر عراق به منظور بحث پیرامون پاکسازی و لایروبی اروندرود به تهران خبر داد.

به گزارش تدبیر24، عبدالله تمیمی نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی فارس، با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان استان خوزستان با رئیس‌جمهور گفت: در این جلسه مجمع نمایندگان استان خوزستان به بیان مشکلات این استان در حوزه مسائل مختلف از جمله آلودگی‌ و مسائل زیست محیطی، اشتغال و نیز مشکل کمبود آب پرداختند که در بخش آب موضوع انتقال آب کارون به استان‌های یزد و اصفهان مورد بررسی قرار گرفت و عنوان شد که اگر این آب به عنوان آب شرب به این استان‌ها منتقل می‌شود هیچ و الا اگر برای مصارف کشاورزی استفاده می‌شود استان خوزستان خود برای مصرف آن اولی‌تر است. 

وی افزود: رئیس‌جمهور نیز در این جلسه از تشکیل کارگروهی برای بررسی مشکلات استان خوزستان خبر داد و قول داد تا اعتباراتی برای حل مشکلات استان خوزستان اختصاص یابد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان اظهار داشت: رئیس‌جمهور در این جلسه با تأکید بر اجرای قرارداد 1975 الجزایر مابین ایران و عراق عنوان کرد که در آینده نزدیک نخست‌وزیر عراق به منظور و انجام پاکسازی و لایروبی اروندرود به تهران سفر خواهد کرد.

تمیمی خاطر نشان کرد: رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت که پیشرفت خوبی در مذاکرات ایران با 1+5 حاصل شده است و تنها یک عضو این گروه مشکلاتی را بر سر راه مذاکرات ایجاد کرده که امیدواریم این موانع و مشکلات در مذاکرات آینده حل و فصل شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: