بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۹۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

جنگل های کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آتش سوزی ها و تصرفات غیرقانونی آسیب جدی به منابع طبیعی و جنگلهای این استان وارد کرده است.
تدبیر24»عزت الله بهشتی فرد در آیین تکریم و معارفه فرمانده سابق و جدید یگان حفاظت منابع طبیعی استان افزود: 55 درصد استان را جنگل تشکیل می‌دهد که 85 درصد از این میزان منابع ملی است.

وی افزود: 26 نقطه بحرانی در زمینه آتش سوزی در جنگلهای استان شناسایی شده که جهت حفاظت با جوامع ملی قرارداد منعقد شده است.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تاثیرات مشارکت جوامع محلی در کنترل آتش سوزی جنگلها و مراتع استان اضافه کرد: تعداد آتش سوزی های امسال زیاد اما سطح خسارات وارده پایین بوده است.

به گزارش ایسنا، از ابتدای سالجاری تاکنون 110 فقره آتش سوزی در جنگلها و مراتع استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده که در پی این تعداد آتش سوزی 700 هکتار از اراضی مرتعی و جنگلهای استان طعمه حریق شده است. همچنین در سال گذشته 77 فقره در 970 هکتار ازاراضی استان آتش سوزی رخ داده است.

استان کهگیلویه و بویراحمد دارای یک میلیون و 722 هزار و 800 هکتار عرصه جنگلی و مرتعی است که  از این میزان 999 هزار و 100 هکتار جنگل و 723 هزار و 700 هکتار مرتع است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: