بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۹۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

تعطیلی مدارس ابتدایی

استاندار تهران از تعطیلی مدارس ابتدایی، پیش‌دبستانی و نیز مهدکودک‌های شهرستان‌های تهران، ورامین، ری‌وکهریزک، شمیرانات، پاکدشت، شهریار، قرچک، قدس و ملارد در روز یکشنبه(۱۰ دی) خبر داد.
تدبیر24»سیدمحمدحسین مقیمی در پایان جلسه‌ی کارگروه آلودگی هوای استان تهران، در تصریح مصوبات این جلسه گفت: فردا یکشنبه(۱۰ دی) علاوه‌بر مدارس ابتدایی، پیش‌دبستانی و مهدکودک‌ها، مدارس استثنایی در دو مقطع ابتدایی و متوسطه در شهرستان‌های تهران، ورامین، ری و کهریزک، شمیرانات، پاکدشت، شهریار، قرچک، قدس و ملارد تعطیل خواهند بود.

وی افزود: فردا همچنین طرح زوج و فرد از در منازل اجراء خواهد شد و فروش روزانه‌ی مجوز طرح ترافیک انجام نخواهد شد و همچنین از تردد خودروهای سبک و سنگین بدون معاینه فنی و دودزا جلوگیری خواهد شد. همچنین فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر تهران متوقف خواهد شد.

وی تاکید کرد: فعالیت معادن شن و ماسه نیز تعطیل خواهد بود و همچنین فعالیت‌های بدنی در محیط‌های روباز نیز متوقف خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: