تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۱۰۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
سارق سابقه داری که با اسلحه کلاشینکف اسباب بازی به ایجاد رعب و وحشت و سرقت در روستا‌های شهرستان عنبرآباد اقدام می‌کرد دستگیر شد.
تدبیر24»دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری سارقی که با اسلحه کلاشینکف اسباب بازی به ایجاد رعب و وحشت و سرقت اقدام می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم دارای سوابق متعدد کیفری است.
یوسف سبحانی اظهار داشت: این سارق که فردی معتاد است در آخرین اقدام خود سعی بر سرقت از یکی از باغ‌های مرکبات در یکی از روستا‌های شهرستان را داشت که با هوشیاری صاحب باغ و حضور به موقع پلیس دستگیر شد.
وی بیان کرد: متهم با ساخت  و استفاده از یک وسیله دست ساز که در آن باروت قرار می‌گرفت در حین ارتکاب جرم با ایجاد یک انفجار و صدای مهیب و تولید رعب و وحشت، اقدام به سرقت می‌کرده است.
این مقام قضایی با اشاره به اینکه متهم تاکنون به چندین فقره سرقت اقرار کرده است، گفت: از متهم یک قبضه سلاح سرد (چاقو)، یک عدد تبر به همراه یک اسلحه کلاشینکف اسباب بازی (پلاستیکی) و یک دستگاه دست ساز ایجاد صدا کشف شده است.
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد اعلام کرد: در حال حاضر تعدادی از مالباختگان جهت طرح شکایت به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مراجعه کرده اند.
وی عنوان کرد: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده و پرونده در شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد در حال رسیدگی ا
برچسب ها: تدبیر24 ، سارق باغ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها