تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۰۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از اقدام رییس‌جمهور در مورد صدور دستور پرداخت سود سهام عدالت و افزایش مبلغ وام ازدواج به ۱۵ میلیون تومان در عین حال گفت که این اقدامات تاثیر موقت دارد و باید برای بهبود وضع اقتصادی مردم اقدامات بلندمدت انجام شود.

تدبیر24»محمود شکری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پرداخت سود سهام عدالت قرار بود اول امسال انجام شود که این موضوع به خاطر انتخابات مسکوت ماند یعنی چیز جدیدی نیست بلکه پول مردم است که باید هر چه زودتر پرداخت می‌شد.

وی افزود: شاید پرداخت سود سهام عدالت برای طبقات پایین تا حدی اثرگذار باشد. باید ببینیم با توجه به وضعیت گرانی، اثر این موضوع در سبد خانوار روستاییان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی چقدر است.

نماینده مردم تالش در مجلس یادآور شد: اینکه آقای روحانی دستور پرداخت وام ازدواج ۱۵ میلیون تومانی را دادند نیز دستور خوبی بود هر چند نمایندگان تصمیم گرفته بودند مبلغ وام ازدواج را در بودجه افزایش دهند اما به هر حال به خاطر این اقدام دولت قدردانی می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد در مجلس و در قالب بودجه ۹۷ این حکم را به تصویب برسانیم.

شکری خاطرنشان کرد: این اقدامات تا حدودی مسکن است و تاثیر آن در زندگی مردم موقت است. نکته مهم این است که ما باید فرمایشات رهبری را اجرا کنیم و به فریاد جوانان بیکار برسیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: ما فضای کسب و کار داریم اما همه مشکل ما پول نیست بلکه بخش زیادی از آن مدیریتی است. ما نیازمند مدیران جهادی انقلابی و بسیجی واقعی هستیم که انگیزه و اعتقاد لازم را برای خدمت به مردم داشته باشند بنابراین به نظر می‌رسد مشکل ما کمبود منابع نیست و نیازمند بازنگری در مدیریت‌ها هستیم.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها