تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۰۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
مستند «۳۶۰ درجه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هادی نعمت اللهی امشب، ۲۹ دی به شبهات و سؤالات بی‌پاسخ درباره کشتی سانچی پاسخ می‌دهد.
تدبیر24»کشتی «سانچی» با ۳۲ سرنشین ۹ روز در دل آب با آتش جنگید و در نهایت غرق شد، اما ابهامات آن از قبیل چگونگی برخورد دو کشتی، مقصد سانچی، دلایل نجات نیافتن کارکنان و ..همچنان در کانال‌های رسمی و غیررسمی  دست‌به‌دست می‌شود. سوالاتی که مستند «۳۶۰ درجه» به دنبال پاسخی برای آن‌هاست.

هادی نعمت اللهی دراین‌باره گفت: پاسخ به ابهامات کشتی سانچی موضوع امشب «۳۶۰ درجه» است، تلاش کردیم تا با رصد کامل اخبار، بازتاب‌های داخلی و خارجی و گفت‌وگو با کارشناسان مرتبط  ابعاد مختلف این حادثه غم‌انگیز را واکاوی کنیم.

وی افزود: در بخش‌هایی از این مستند تلویزیونی اسدالله قره‌خوانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و هادی حق‌شناس معاون سازمان بنادر و دریانوردی به بخشی از این ابهامات مثل‌ اینکه بالاخره مقصر این حادثه که بود؟ آیا چینی‌ها کم‌کاری کردند؟ و .. پاسخ خواهند داد.

«۳۶۰ درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم جامعه در طول یک هفته در شبکه مستند تهیه و تولید می‌شود.

این مستند جمعه‌ها ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه مستند پخش و شنبه ساعت ۱۴:۳۰ بازپخش می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها