تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۱۰۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
تیم ملی دوچرخه سواری سرعت مجبور است در هوای اهواز که به سختی می توان در آن نفس کشید، برای مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ آماده شود.
تدبیر24»رکابزنان سرعتی ایران که در مسیر آماده شدن برای مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ با  مشکلات زیادی از نداشتن تجهیزات به روز گرفته تا پیست چوبی درگیر هستند، این روزها با مشکل نفس کشیدن هم باید دست و پنجه نرم کنند. از آنجا که  اهواز تنها شهر گرمسیری ایران است که پیست دوچرخه سواری دارد، رکابزنان هم مجبور شدند برای آماده شدن جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ در این شهر اردو بزنند. در شرایطی که همه از اهواز فراری هستند و حتی چند مسابقه فوتبال هم به دلیل شرایط جوی بد و آلوده کنسل شده، رکابزنان زیر گرد و خاک تمرین می کنند و برای مسابقات آماده می‌شوند.

خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با ایسنا در باره اردوی رکابزنان زیر گرد و خاک اهواز بیان کرد: شرایط  مالزی میزبان مسابقات قهرمانی آسیا از لحاظ سطح دریا  و گرمی هوا مانند اهواز است از این رو رکابزنان مجبورند آنجا تمرین کنند. از طرفی فرصتی برای جابجایی  نیست و تغییر مکان  آنها و بردن به یک شهر سرد برنامه ریزی‌ها را بهم می‌ریزد.

او ادامه داد: البته تا حالا از طریق مربیان و خود رکابزنان نارضایتی به ما اعلام نشده  و به هر حال کادرفنی سعی کرده طوری تمرینات  را برنامه ریزی کند تا رکابزنان اذیت نشوند. زمانی که هوا خیلی آلوده می شود بر روی دوچرخه‌های ثابت و قرقره تمرین می‌کنند. هوا که بهتر می‌شود در پیست تمرینات خود را ادامه می‌دهند. احتمالا یکی دو روز آینده در آن منطقه بارندگی شود که در این صورت فکر می کنم شرایط بهتر شود. با این حال ما مشغول انجام کارهای تیم ملی هستیم تا هرچه زودتر به مالزی برود و آنجا اردویی را داشته باشد. 

رییس فدراسیون دوچرخه سواری در مورد احداث پیست در شهرهای مختلف گفت: جلسه ای را با رییس شرکت توسعه  و تجهیز داشتیم و دستور داد ساخت دو پیست کرمان و رشت به اتمام برسد و پیست ساری هم که جزو اولویت های ما است، زودتر به بهره برداری برسد.

علی علی عسگری دارنده مدال طلا بازی های داخل سالن آسیا و نقره قهرمانی آسیا در مورد تمرین کردن در شرایط بد آب و هوایی اهواز بیان کرد: واقعا شرایط جوی اهواز بد است و احتیاجی به گفتن نیست. البته روزهای اولی که در اهواز اردو داشتیم هوا عالی و آلودگی کمتر بود. مشکلی که ما داریم این است در بین شهرهایی که هوای گرمی دارند فقط اهواز پیست دوچرخه سواری دارد. رکابزنان استقامتی چون به پیست احتیاج ندارند به کیش رفتند و آنجا هوا بهتر است اما ما به دلیل نیاز داشتن به پیست مجبوریم در اهواز تمرین کنیم چون هوای مالزی هم گرم است. 

 اوا دامه داد: این شرایط جوی بر روی عملکرد و پیشرفت کار تاثیر می‌گذارد اما فعلا هم امکان جابجایی نداریم. اگر یک پیست در کیش می‌ساختند خیلی خوب بود چون آب و هوا و امکانات خوبی دارد و حتی می توانستند آن پیست را به تیم های اروپایی هم اجاره دهند.

او در مورد مسابقات دوچرخه سواری سرعت قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ نیز گفت: با توجه به اینکه امسال، سال بازی‌های آسیایی است همه تیم ها با شرایط ایده ال برای مسابقه می آیند چون خیلی از رقبای ما  اردوهای خوبی داشتند و در کاپ های جهانی هم شرکت کردند. از طرفی مسابقات قهرمانی آسیا در پیست چوبی برگزار می شود و چون ما پیست چوبی نداریم مسلما کار برایمان سخت تر می شود اما از لحاظ بدنسازی بهتر از سال گذشته هستیم. البته برای بازی های آسیایی باید مسابقات و شرایط تمرینی خوبی فراهم باشد چون شرایط شوخی بردار نیست و همه رقبا خودشان را به سطح جهان رسانده اند و ما هم باید با آنها این مسیر را برویم.

ملی پوش دوچرخه سواری ایران در مورد اردوی دو هفته ای تیم ملی در مالزی تاکید کرد: سال گذشته دو، سه روز مانده به آغاز مسابقات قهرمانی آسیا به هند رفتیم و نتوانستیم خیلی زیاد در پیست چوبی تمرین داشته باشیم اما امسال اینکه زودتر به محل مسابقات می رویم و با پیست چوبی تمرین می‌کنیم کمک حال ما است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها