تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۱۰۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴
مجلس باید متوجه باشد که این تیم هماهنگ و قوی قادر است مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را که به عنوان اصلی‌ترین خواسته مردم مطرح است . . .

تدبیر24 : رای اعتماد دادن نمایندگان ملت به کاندیداها را باید علی القاعده نشان از احترام آنها به رای ملت دانست. مردم با رایشان در انتخابات اخیر به گفتمان اعتدالگرایی رو کردند؛ بنابراین نمایندگان ملت هم با حاکمیت اعتدال و عقلانیت بعید می‌دانم خلاف جو حاکم رفتار کنند و با توجه به شرایط واعلام مواضعی که آقای روحانی در جلسه تحلیف داشت به نوعی با لجبازی بخواهند جلوی حرکت دولت اعتدال وامید را بگیرند. فکر می‌کنم علی القاعده همه باید رای بیاورند، بخصوص اینکه تیم اقتصادی آقای روحانی یک تیم اقتصادی بسیار قوی وکارآمد واز همه مهم‌تر هماهنگی است. مجلس باید متوجه باشد که این تیم هماهنگ و قوی قادر است مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را که به عنوان اصلی‌ترین خواسته مردم مطرح است در نظر داشته باشد.

 حتی در دوران دفاع مقدس هم آنقدر به مردم ما فشار نیامد که اکنون آمده است. باید به سرعت وزرای جدید و تیم جدید مهم‌ترین و اصلی‌ترین و ریشه‌ای‌ترین مشکل مردم را که رشد نقدینگی در جامعه است را به شدت کنترل کنند؛ نقدینگی مهم ترین عامل تورم است، دولت باید در ابتدای امر نسبت به جمع آوری نقدینگی در جامعه اقدام کند. در کنار نقدینگی عامل مهم‌تری که اقتصاد کشور را به حد بحرانی می‌رساند تحریم‌ها و فشارهای ناشی از تحریم‌هاست. الان کشور در ورود مایحتاج ضروری مردم بخصوص ورود ماشین‌آلات سرمایه‌ای وتولیدی دچار مشکل شده است؛ تحریم‌ها باعث کاهش تولید و ضربه وارد شدن به اقتصاد کشور شده است. اینها مشکلاتی است که دولت آینده باید با آن دست و پنجه نرم کند اما دولت گذشته یعنی دولت نهم و دهم هم در وخیم‌تر شدن اوضاع کشور موثر بوده است، دولت‌های گذشته با وارد کردن بیش از اندازه کالاهای مصرفی از چین یک میراث بسیار بد را برای دولت روحانی به جای گذاشته‌اند.

 مثلا در بحث حمل ونقل وترانزیت آخوندی وزیرمسکن وشهر سازی با مشکلات عمده‌ای روبروست؛ از یک طرف ناوگان ترانزیت کشور به‌روز نشده از طرف دیگر ما با وارد کردن هووی چینی هزینه سرسام‌آوری را به دولت یازدهم تزریق کرده‌اند، هووی چینی درست است که یک درصد از ناوگان حمل ونقل کشور را شامل می‌شود اما دهها برابرآن خسارت‌های جانی و مالی برای ما دارد. براساس همین دلایلی که گفتم بعید می‌دانم مجلس بخواهد به تیم اقتصادی دولت رای عدم اعتماد دهد اما در مورد وزارت کشور من طی چند روز گذشته با استان‌ها تماس داشته‌ام؛ این استان‌ها اغلب استان‌هایی بوده‌اند که محل خدمت من محسوب می‌شدند همه می‌پرسیدند که آقای رحمانی فضلی چقدر سابقه مدیریتی برای اداره کشور دارند؟

فکر می‌کنم بعضی از انتخاب‌ها در آینده نشان خواهد داد که انتخاب‌های درستی نبوده‌اند. خیلی از آدم ها و مدیران هستند که دارای تجربه بیشتری نسبت به آقای رحمانی‌فضلی هستند. فکر می‌کنم انتخاب ایشان برای وزارت کشور توسط دکتر روحانی یک انتخاب حداقلی بوده است. آقای رحمانی فضلی در صورت انتخاب به عنوان وزیر کشور باید با این رویکرد به سمت جلوحرکت کند که از نیروهای باتجربه به عنوان فرماندار و استاندار استفاده کند. ایشان در صورت تایید با یک نگاه تعدیل شده می‌تواند برکرسی وزارت بنشینند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
2
0
با سلام خدمت عالم بزرگوار و رییس جمهور منتخب دکتر روحانی.. مطلبی را در مورد کابینه میخواستم عرض کنم... اخیرا زمزمه هایی به گوش میرسد برای رای اعتماد ندادن به گزینه وزیر علوم آقای نیلی منفرد و وزیر بهداشت آقای هاشمی و وزیر مسکن آقای آخوندی و وزیر نفت آقای زنگنه و وزیر تعاون آقای ربیعی... من پیشنهاداتی در صورت اتفاق این امر به شما داشتم... به نظر من بهترین جایگزین برای آقای نیلی منفرد اقای جاسبی یا علی عباسپور تهرانی، غلامعلی افروز هست... برای جایگزین آقای ربیعی اسحاق جهانگیری یا مرتضی بانک یا سید طاهر طاهری یا محسن رضائی میرقائد .... برای جایگزین آقای آخوندی علی اکبر آقایی، محمدباقر قالیباف ، علی عبدالعلی‌زاده .. برای جایگزین آقای زنگنه رستم قاسمی یا نعمت زاده یا ترکان.... برای جایگزین آقای هاشمی مسعود پزشکیان ، صلاح الدین دلشاد یا مرندی هستند . . یک نکته دیگری هم که هست این هست که این ۵ نفر چون نزدیک به اصلاح طلبان هستند لذا بهتر هست جایگزین آنها نیز از همان طیف باشد تا وزن اعتدالی کابینه حفظ شود... نکته دیگر در مورد دبیر شورای عالی امنیت ملی هست که شایعاتی در مورد آقای فروزنده هست... به نظر بنده آقای ولایتی یا بروجردی و یا حتی آقایان خرازی و ظریف می توانند بهترین گزینه ها باشند.... با تشکر
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
0
3
بیشتر گزینه های پیشهادی توانمند هستند
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها