تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۱۰۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
رییس انجمن نمایش بسیج هنرمندان با اشاره به جشنواره استانی تئاتر بسیج مساجد گفت: یکی از مشکلات اصلی این جشنواره، این بود که نمایش‌نامه خوب نداشتیم؛ ما باید این مسئله را بررسی کنیم و متون خوبی را در اختیار فعالان این حوزه قرار دهیم؛ چرا که ضعف بیشتر کارها متن نامناسب بود.
تدبیر24»علی روحی -  رییس انجمن نمایش بسیج هنرمندان - در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، درباره جشنواره استانی تئاتر بسیج مساجد که یکم تا سوم بهمن ماه در شهرستان نیشابور برگزار شد، بیان کرد: : ۸۵ اثر به دبیرخانه جشنواره فرستاده شد که ۴۵ اثر مورد بازبینی قرار گرفت از این تعداد ۱۷ نمایش در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی به جشنواره راه پیدا کردند و از یکم تا سوم بهمن‌ماه در شهرستان نیشابور به اجرا گذاشته شدند همچنین دو اثر صحنه‌ای به دبیر خانه معرفی شده و برگزیده‌ها نیز معرفی شدند. وی افزود: این جشنواره برای اولین بار با نگاه حمایتی به تئاتر مساجد و بسترسازی برای فعالان این حوزه برگزار شد، همین طور ما دو اثر صحنه‌ای را به دبیرخانه مساجد کشوری و دو اثر خیابانی را به جشنواره کشوری فتح خرمشهر معرفی کردیم و دو اثر صحنه‌ای دیگر نیز برای اجرای عمومی انتخاب شد.

روحی درباره نقاط ضعف جشنواره گفت: هر جشنواره‌ای که برای اولین بار برگزار شود، طبیعتا نقاط ضعف و کاستی‌هایی دارد. یکی از مشکلات اصلی این جشنواره، این بود که نمایشنامه خوب نداشتیم؛ ما باید این مسئله را بررسی کنیم و متون خوبی را در اختیار فعالان این حوزه قرار دهیم چرا که ضعف بیشتر کارها متن نا مناسب بود.

دبیر جشنواره تئاتر بسیج اضافه کرد: دلیل این که ما میزبانی را در مرکز قرار ندادیم، این بود که شهرستان ها نیز جدی گرفته شوند و نقطه مثبت آن کنار یکدیگر قرار گرفتن ارگان‌ها در شهرستان‌هاست.

علی روحی درباره میزبانی نیشابور گفت: وقتی ما شهرستان را مد نظر داریم امکانات خودش را باید در نظر بگیریم ولی در نیشابور تمام ارگان‌ها کمک کردند و ۳ روز با کیفیت جشنواره را که متولی آن سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی بود، برگزار کردند تا فضای قابل تحملی را بسازند و  از دو ماه قبل از شروع جشنواره همه برای برگزاری هر چه بهتر همکاری کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها