تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۰۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این که پیش از آغاز مسابقات جام تختی چند ملی‌پوش به دلیل آلودگی هوا و وجود ریزگرد در خوزستان در بیمارستان بستری شدند، گفت: این موضوع بر عملکرد چند کشتی‌گیر ما تأثیر منفی داشت.

تدبیر24»علی اشکانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ارزیابی خود از سطح کیفی مسابقات کشتی فرنگی جام تختی، اظهار کرد: این مسابقات به نظرم یک مسابقات جهانی در قالب کوچک‌تر بود. تیم‌های ترکیه، آذربایجان و ترکیه با بهترین کشتی‌گیران خود آمده بودند. بلغارستان و کوبا نیز از قهرمانان المپیک در ترکیبشان بهره می‌بردند. تیم ما نیز با ترکیبی که بیشتر آن جوانان بودند، در این رقابت‌ها حضور داشت.

وی بیان کرد: ما می‌توانستیم ۳۰ کشتی‌گیر را در این مسابقات شرکت دهیم که تلاشمان استفاده از ۱۰ جوان در ترکیب تیم بود که این ریسک برای پشتوانه‌سازی بود. خدا را شکر، در نهایت با کسب عنوان قهرمانی شرمنده مردم نشدیم.  
 
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تأکید بر لزوم رشد جایگاه داوران ایران در اتحادیه جهانی کشتی، گفت: یقین دارم که اگر در دیپلماسی داوری نفوذ نکنیم، خیلی راحت زحمات کشتی‌گیرانمان هدر خواهد رفت. در آینده نزدیک نیز برای پر کردن این خلأ باید از داوران تأثیرگزار که از آن‌ها حرف‌شنوی داشته باشند، استفاده کنیم تا حق کشتی‌گیران ایرانی ضایع نشود.
 
وی درباره بیمار شدن چند کشتی‌گیر پیش از حضور در این رقابت‌ها نیز اظهار کرد: چند کشتی‌گیر ما مثل افشین بیابانگرد، محمد نوربخش، فرشاد بلفکه، نجفی و... پیش از مسابقات به دلیل آلودگی و گرد و غبار هوای خوزستان متأسفانه دچار آنفولانزا و در بیمارستان بستری شدند و چهار پنج روز طول کشید تا بهبود پیدا کردند. همین امر نیز تا حد زیادی باعث تحلیل نیروی بدنی آن‌ها و عملکردشان در مسابقات شد.

اشکانی درخصوص برپایی اردوی تیم ملی در خوزستان باتوجه به آلودگی هوای این استان و اینکه چرا تمرینات در همان تهران پیگیری نشد، گفت: به هر حال از قبل این موضوع هماهنگ شده بود و نمی‌توانستیم برنامه را تغییر دهیم.
 
وی با بیان این که از عملکرد فرنگی‌کاران تیم ملی در جام تختی رضایت دارد، درباره ارزیابی خود از قوانین جدید مخصوصا وزن‌کشی در صبح دو روز مسابقات خاطرنشان کرد: به هر حال این قوانین توسط اتحادیه جهانی کشتی اتخاذ شده و همه کشورها ملزم به تطبیق خود با این قوانین هستند. ما باید با قوانین جدید بازهم مسابقه دهیم تا هر چه  بیشتر با شرایط جدید خودمان را وفق دهیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: وزن‌کشی در صبح زود و برگزاری وزن‌کشی در دو روز مسابقات واقعا بر عملکرد کشتی‌گیران تأثیر منفی دارد و آن ها را دچار برخی مشکلات حل کرده است. البته با توجه به اعتراض اکثریت کشورها این احتمال وجود دارد که این موضوع اصلاح شود.

اشکانی در پایان با قدردانی از میزبانی شایسته ماهشهر از این رویداد بین‌المللی، گفت: تماشاگران خونگرم و دوست‌داشتنی خوزستان مثل همیشه با حضور پرشور در سالن و تشویق‌های بی‌امان خود حامی تیم ملی بودند که جا دارد از همه آن ها قدردانی کنم. هیات کشتی ماهشهر و مخصوصا دبیر هیات زحمات  زیادی در طول اردو و مسابقات متحمل شدند و از همگی آن ها تشکر می کنم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها