تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۱۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۲
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: مأمور وظیفه‌شناس پلیس رشت پیشنهاد رشوه 3 میلیون و 360 هزار ریالی متهمان مواد مخدر را رد کرد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس، حبیب نصیری در نشست بازرسی پلیس گیلان در تشریح چگونگی صحت عمل مأمور وظیفه‌شناس انتظامی رشت، اظهار داشت: گروه گشت یگان امداد به سرتیمی استوار یکم سیدجواد طلوعی و رانندگی گروهبان‌یکم ایمان عابدین‌پور در هنگام گشت‌زنی در نقاط آلوده حوزه استحفاظی در محله معلولان به یک دستگاه خودروی پراید با سه نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه گشت مذکور برای بررسی و برطرف شدن ظن به وی دستور ایست داد، افزود: راننده خودروی مظنون بدون توجه به فرمان ایست از صحنه متواری شد.

نصیری خاطرنشان کرد: گروه گشت با هماهنگی مرکز و رعایت جوانب احتیاط پس از تعقیب و گریز پلیس موفق به توقف این خودرو شد و متهمان را دستگیر کرد.

به گفته وی؛ در بازرسی از وسیله نقلیه مذکور مقادیری تریاک کشف و ضبط شده است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان عنوان کرد: سیدجواد طلوعی که سرتیمی گشت پلیس را به‌عهده داشت در حین انتقال سرنشینان خودرو به مقر انتظامی با پیشنهاد رشوه 3 میلیون و 360 هزار ریال برای رهایی از قانون مواجه شد که ضمن امتناع از گرفتن این مبلغ، مراتب را در حضور همکاران صورتجلسه و ضمیمه پرونده متهمان کرد.

وی یادآور شد: متهمان با تشکیل پرونده و صورتجلسه رد رشوه برای سیر مراحل به مقام قضایی معرفی شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها