تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۶
چند روز پس از حفاری و آسفالت خیابانی در کرج
چند روز پس از انجام عملیات عمرانی در یکی از خیابان‌های شهرستان کرج و سپس آسفالت محل حفاری، چرخ‌های یک دستگاه کامیون در کمال ناباوری در زمین فرورفت.
به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس، طی روزهای اخیر دستگاه‌های خدماتی شهرستان کرج اقدام به حفاری در محدوده 45 متری گلشهر ابتدای بلوار باغستان کردند که این عملیات از چند هفته قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

در پی انجام عملیات بخش‌هایی از بلوار باغستان حفاری و پس از پایان کار محل حفاری‌ها ترمیم و آسفالت شده و همچنان این پروژه که معلوم نیست از سوی کدام دستگاه و با چه هدفی صورت گرفته در دست پیگیری است.

بر اساس مشاهدات خبرنگار فارس در کرج، شامگاه چهارشنبه یک دستگاه خودروی سنگین کامیون قصد عبور از باند جنوب به شمال بلوار باغستان را داشت که ناگهان چرخ‌های سمت چپ این خودرو در زمین فرورفته و کامیون به صورت نیمه‌ واژگون درآمد.

چرخ‌های این خودرو دقیقا در محلی از خیابان فرورفته است که چند روز قبل عملیات عمرانی و حفاری در این قسمت انجام و سپس بر روی محل حفاری آسفالت شده بود.

این حادثه به طور قطع به دلیل عدم دقت لازم در ترمیم محل حفاری و آسفالت آن رخ داده است که خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشت.

عملیات حفاری در محدوده 45 متری گلشهر ابتدای بلوار باغستان که چند هفته قبل آغاز شده همچنان ادامه دارد، اما معلوم نیست پیمانکار این پروژه کدام دستگاه خدماتی و یا شهرداری است و هیچ بنر و یا تابلویی که نشان‌دهنده پیمانکار و نوع عملیات عمرانی باشد، در محل نصب نشده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها