تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۱۰۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
شهره ماهی صفت/ روزنامه نگار

تدبیر24»دربازنگری کوتاهی ازهر پیروزی انتخاباتی که منصوب به اصلاح طلبی در هرشکل و شاخه ای اعم از اعتدالگرا؛ تندرو ؛ سنتی ؛و مدرن و ....می شود. اعتراض ها و نقص ها رخ می نماید! مردم از سوی جناح رقیب عزیز می شوند! گرسنه اند. دولت باید استعفا دهد دولت باید گوش شنوا داشته باشد. دولت باید پاکدستی بیاموزد. دولت و دولت و دولت....ومثل کولبری بارسنگینی از مشکلات رابردوش اش می گذارند تا به قله پیشرفت و تعالی و حفظ ارزشها برسد!

تجربه این چندانتخابات اخیر بخوبی نشانگر آن است که بجز معدود گروه هایی که قلبا به توصیه های رهبری برای عبور از دشمنان و توجه به ارزشها و ارمانهای انقلاب توجه دارند مابقی با رویکرد مدیرنیستیم ولی تریبون داریم؛ لحظه ای را ازدست نمی دهند. حال انکه وقتی نماینده مجلس یا مدیر بودند درواقع انچه برایشان درجه اهمیتی بزرگتر داشت عنایت به محدوده نظرگاه خودبود. و باوجودانکه می دانند هشت سال دولت موسوم به عدالت نیز سهم روحی و اقتصادی و سیاسی و حتی اجتماعی گسترده ای در بروز مشکلات کنونی داشته است اظهار می دارند که دولت باید کولبری معجزه ساز باشد! و تقصیرات را دایم برگردن دولت قبل نیندازد.

البته که چون رشته بهم پیوسته سیاست های مدیریتی هردولت قویا بر دولت بعد اثرگذار است این روند از کوچکترین عناصر زندگی جمعی همانگونه بهم پیوسته است که درابعاد بزرگتر رخ می نماید. البته نگارنده قصد تخریب یا موشکافی دولت قبل را ندارم و تلاشی هم برای توجیه سیاستهای اشتباه این دولت ندارم ولی نکته اینجاست. همان مردمی که هرجناح مغلوب سنگ اش را به سینه می زند همان هستند که با رای خود حرف زدند. حلقه مفقوده همه دولتها ( حرف مردم را باید شنید)

دوره جنگ مردم و دولت باهم مهربانتر بودند ؛ کم بود ولی صبورانه ناموس؛ عزت ؛ خاک ارزشمندتر بود باان پیشینه غنی سازندگی آغاز شد و رفتیم برای توسعه سیاسی و سپس دولتی که با کلام عدالت امد و مردم تشنه دراین غوغای شعار سرخورده شدند بنام عدالت و احترام! بازهم حرف مردم را نشنیدیم. مردم کشور و انقلابشان رادوست دارند مردم درک می کنند دولت باوفاق جناح ها امکان توسعه و شکوفایی و رفع مشکلات رادارد.

امروزه تقریبا همه مردم رسانه اند. رسانه ای در سردرگمی هایی که هیچ فشاری حتی تخریب دولتی که به ایشان رای دادند را برون از دایره نقادی نمی خواهند اما بینا هستند.خیل عظینن تحصیلکرده های نخبه درکنار جهانی از اطلاعات با جریان پرسرعت اطلاعات دیگر تاب ندارد شاهد زدو خورد کلامی بین دوجناح باشند. مردم آرامش و دلگرمی می خواهد. مردم هرگز دولتی که رای غالب دارد را به عنوان کولبری که هجمه ها و ضعف راباید گردن بگیرد نمی شناسد.

برای برون رفت ازاین اشفته دلسردی ها امید را زنده کنیم ؛ تدبیر پیشکش!
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها