تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۱۰۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
جالب است بدانید طبق شواهدی که از قدیم وجود دارد وجود ماهی قرمز در سفره هفت سین از سنت های دیرین ما نیست! می گویند ماهی قرمز ۸۰ سال پیش با ورود چای به ایران آمده و تا آن زمان در ایران پرورش داده نمی شده است. در تابلوی نقاشی کمال الملک که سفره هفت سین را نشان می دهد هم اثری از ماهی قرمز دیده نمی شود.
تدبیر24»تعدادی از افرادی به دلیل حمایت های محیط زیستی که نسبت به حیوانات دارند، برای نخریدن ماهی قرمز تلاش می کنند و اعتقاد دارند که ماهی های کوچکی که عمر کوتاهی دارند را نباید به دلیل خودخواهی های خودمان به سفره هفت سین آورد و به همین دلیل کمپین نه به ماهی قرمز را راه اندازی کرده اند. گفته می شود زمانی که ماهی قرمز بعد از اتمام عید نوروز و سیزده به در، در رودخانه و یا دریاچه ها رها می شوند به عنوان گونه مهاجم تخم ماهی های دیگر را می خورند.

با این وجود اگر شما دوست دارید در ادامه راه بزرگترها برای سفره هفت سین ماهی قرمز بخرید، بهتر است آنها را از مراکز معتبر تهیه کنید که سلامت شان تضمین شده بوده و هیچگونه بیماری ماهی قرمز وجود نداشته باشد. همچنین برای سلامت بیشتر آنها تلاش کنید. هفته ای دو بار آب تنگ را تعویض کنید و حداقل یک روز آب لوله کشی را درون ظرف نگه دارید تا کلر خود را از دست دهند. تنگ ماهی را در معرض گرما و نور خورشید قرار ندهید.

برچسب ها: تدبیر24 ، ماهی قرمز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها