تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۱۰۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
دبیرکل ناتو:
دبیرکل ناتو با بیان اینکه توافق هسته‌ای با ایران برای موثر بودن باید به درستی اجرا شود، گفت که کشورهای عضو ناتو اهمیت زیادی برای این توافق قائلند.
تدبیر24»ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در نشستی در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ بر لزوم اجرای کامل توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 که در ژوئیه 2015 حاصل شد، تاکید کرد.

وی با ادعای اینکه ایران نگرانی‌هایی در زمینه اشاعه ایجاد می‌کند، گفت: به همین دلیل است که کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) اهمیت زیادی برای توافق هسته‌ای با ایران قائلند اما این توافق برای موثر بودن باید به درستی و کامل اجرا شود.

بنابر گزارش پایگاه اینترنتی رسمی ناتو، استولتنبرگ در ادامه با اشاره به اینکه مسئله هسته‌ای کره شمالی نیز باید مورد رسیدگی قرار گیرد، افزود: تمامی این تحولات ما را ملزم می‌کند که به تهدیدات هسته‌ای توجه بیشتری نشان دهیم.

این اظهارات در حالی بیان شده است که رئیس جمهور آمریکا علیرغم تعهد این کشور برای پایبندی به توافق هسته‌ای بارها این توافق را مورد انتقاد قرار داده و اخیرا نیز هشدار داده است که اگر اروپایی‌ها آنچه را وی نقاط ضعف توافق می‌داند، اصلاح نکنند واشنگتن از آن خارج خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها